Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Angry Video Game Nerd

ISODee

Member
No melkeinpä kaikki täällä varmaan tietää jo AVGN jos ei niin kantsii tsekata nuo pätkät! itse katson uusimmat täältä:
http://www.gametrailers.com/screwattack.php HUOMAUTUS!!! SISÄLTÄÄ HÄRSKIÄ KIELTÄ!!!!

Mutta ASIAAN!!! mitäpä juutuubista löytykään!!! Nimittäin "The Angry Video Game Nerd" joku suomalainen kaveri tekee omaa settiä! Ei voi sanoa muutakuin että mitä vattua! Ihan pimeetä mutta samalla loistavaa settiä! Jaksoja löytyy alta olevasta linkistä:

http://www.youtube.com/user/Isvaffel

ei voi sanoa muutakuin "ophen door"
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

Castlevania 2 videon lopussa on paras AVGN imitaatio :D ja super metroid on kyllä ihan härö????
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

Heh, Angry video game nerdin parhaimistoon kuulluu kyllä arvostelut: Dragon's lairista (NES), Superman 64 ja Silver surferista. (NES):D
Kaikki jaksot olen katsonut noista, ja sitten myös tyypin jotain muita tuotoksia jotka nekin ovat hauskoja.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

"The Angry Video Game Nerd" joku suomalainen kaveri tekee omaa settiä!

Noin järkyttävää paskaa ei ole pitkään aikaan näkynyt
sick.gif

EI kannata katsoa, vaikka mieli tekisi.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

minä ehdein katsoa ehkä 20 sekuntia sitä ocarina of time pätkää.
ja todellakin täyttä paskaa, siis jätkähän puhuu paskempaa englantiakin kuin suomen ralli kuskit ja se on jo aika saavutus.

nuo ylhäällä linkitetyt irate gamerin pätkät oli kyllä loistavia.
voittaa AVGN:n 100-0, ei tuhaa samojen kirosanojen hokemista kokoaikaa vaan pelkkää asiaa.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

onhan tuo ihan hirveetä skeidaa mut sen takia se alkaa olemaankin jollain tavalla niin nerokasta.. ite ekalla kerralla kun kaveri näytti pätkän olin kanssakin että ei suakeli kuka tuommosta viitsii tehä.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

"Diarrhea coming outta my dick..." legendaarista:D
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

Irate Gameria on tullut joskus katottua,mutta AVGN:ää ei. IG on kuulemma jonkun hepun tekemän tutkimuksen mukaan kopioinut lähes kaikki juttunsa AVGN:ltä.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

AVGN on kyllä niin huippu että...

Paras jakso on ehdottomasti Moonwalker :D

e: Ja tämähän liittyi aiheeseen täysin.

Milon oli kyl paras. "Ohoh, he looks like dildo."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

Joo, nää on kyllä ihan parhaita, en muista milloin olisin niin hyvin nauranut kuin silloin kun olen näitä katsellut, milloinkohan tulee uusi jakso? Viime jaksosta on jo vähän aikaa.
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

No huhhulihuijaa tota The Angry Video Game Nerdiä.. ei kyl uponnu..

Mut AVGN on loistava, tosin vielä loistavampi oli ANN.

"Stupid Banana-raincoat wearing bitch" XD
 
Vastaus: The Angry Video Game Nerd

Täällä on Cinemassacren vuodet 2009 filmit ja siellä on listattu ja kolme julkaisematonta AVGN jaksoa. Eli kyllä niitä on tulossa. Gametraqilersilla ja Screwattackilla ollu jotain häppeninkiä kun ei kuukauteen pariin tullut yhtään uutta videota ja Greg uusimassa videossa mainitsi että Screwattack is back on Gametrailers. En tiedä sitten tarkemmin mistä on ollut kyse.
 
Ylös Bottom