Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiin ohjaus vai Xbox 360:n/PS3:n teräväpiirto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K0ivu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wiin ohjaus vai Xbox 360:n teräväpiirto?

Rankkaa on se... Nimittäin se että näinkin "ruma" peli on silti noin miljuuna kertaa paremman näköistä kuin wiin kirkkain kärki.

No siinähän se on, ei taatusti ole. Eivät minua Zack & Wikin animehahmot hirveästi miellytä, mutta mieluummin niitä katsoo kuin Fo3:n sirkusfriikkejä. Tyyli menee teknisen speksin edelle, mieluummin ottaa hyvältä näyttävän pelin (kuten Wii Sports) kuin "hyvältä" näyttävän pelin joka mitataan pikselien määrän ja polygonien harmauden perusteella. Vähän veikkaan, että vuosien päästä Fo3:a ei muisteta ollenkaan samaan tapaan kuin edeltäjäänsä.

Vastaus: Wiin ohjaus vai Xbox 360:n teräväpiirto?

Meneepä taas offtopiciksi. Wiin ohjaus vai Xbox 360:n teräväpiirto on edelleen otsikko, ei Wiin grafiikat tai makutottumukset pelien suhteen. Jos homma ei skulaa, niin ketju menee lukkoon.

Lisäsin otsikkoon vielä PS3:n.

Vastaus: Wiin ohjaus vai Xbox 360:n/PS3:n teräväpiirto?

Mietin tässä Wii:n poismyyntiä Xbox360:n takia mutta tulin toisiin ajatuksiin. Uskon että Wii:llä on edessään viel monta vuotta ja hyvää ja hauskaa peliä. Rakastan Nintendon yksinoikeussarjoja ja kyllä tuo ohjaustekniikkaakin tullaan vielä hyödyntämään entistä paremmin, uskoisin.

Pakko myöntää, että haluan nähdä messevää grafiikkaa, sekä saada enemmän pelattavaa, joten kyllä tuo Xbox 360 tulee taloon opintolainan voimin. Varsinkin kun pukki tuo teräväpiirtotöllön.

Molempi parempi, onneksi molemmissa konsoleissa on hinnat kohdillaan. PS3 on taas itselläni ollut paitsiossa, koska sille tulevien yksinoikeuspelien vetovoima ei riitä niin suureen rahalliseen panostukseen.

Ehdottomasti teräväpiirtokonsolit, ja vain pelejen vuoksi. Itseäni ei Wiillä kiinnosta kuin Zelda ja Mario, ja ostin jo 2 edellistäkin nintendoa lähtestulkoon edellä mainittujen vuoksi. Mitään muuta erinomaista pelattavaa ei nintendot ole viime vuosina tarjonneet, joten boxi/ps3 on ehdoton valinta. Hyviä pelejä on vain enemmän.

Sanottava myös on että ei wiin ohjaus vaan innosta, minusta on kivempi pelata wanhan aikaisesti padilla ja sitten saa boonuksena paremmat grafiikat ja äänet. Ei ole provoa, vaan ihan oikeasti makuasioitahan nämä ovat. Ei minulla ole uusia pelitapoja vastaan, Guitar Herotkin rokkaavat tässä taloudessa aina tietyin väliajoin.. Minusta Wiin ohjattavuus ei vaan suurimmassa osassa peleistä ole hyvä, ja niissä peleissä joissa se on hyvä, ei ne pelit tunnu minuun vetoavan :o

(harmitti jo N64:llä, että 2-3:n erinomaisen pelin vuoksi koko konsoli lopulta olikin. Loput pelit olivat joko ihan hyviä tai korkeintaan kohtalaisia. Gamecubella kävi vielä huonommin ja vain Zelda enää innosti tosissaan.)

Edit. Sen verran on kyllä sanottava että SILTI Ocarina Of Time oli koko koneen hinnan ja sen aikaisen törkeän pelihinnoittelunkin väärti. Ehdottomasti FFVII:n jälkeen ainakin toiseksi paras peli mitä olen koskaan pelannut

Wiin ohjaus. Itsellä olisi ehkä jäänyt tämä sukupolvi kokematta jos Wiitä ei olisi tullut. Samat pelit nimittäin löytyy PC:lta mitä teräväpiirtokonsoleilta....

Boxi löytyy jo ja joulun jälkeen pitäisi ostaa Wii tohon kaveriksi. Ohjaus houkuttelee :D

Boxi löytyy jo ja joulun jälkeen pitäisi ostaa Wii tohon kaveriksi. Ohjaus houkuttelee :D

Asiaa! Minulla Wii löytyy jo, ja boxia haaveilen. Ja tietysti niiden pelejen takia. Millään muulla ei ole väliä, kuin sillä että löytyy itseä miellyttäviä pelejä. Ja tällä hetkellä niitä löytyy PC:lle, Wiille ja Boxillekin muutama.

Mulle sit taas xbox360 ohjain on syy miks mulla on boxi. Pelaan mielummin jopa Snessilla ku wiilla. Siinakin on parempi ohjain ja graffat.

edit: jos PC:lle on samat pelit kun boxille, ostan huomenna koneelle ensinmaiseks FNR3 ja Skaten.

edit: ainiin... onhan wiillekkin SKATEIT! (nyt saa nauraa)

Mulle sit taas xbox360 ohjain on syy miks mulla on boxi. Pelaan mielummin jopa Snessilla ku wiilla. Siinakin on parempi ohjain ja graffat.

edit: ainiin... onhan wiillekkin SKATEIT! (nyt saa nauraa)

Kannattaa muuten vähän rajoittaa ennen kun alkaa ihan tuollaisia provoja laukoon, ettei tule banaania.

Wiin SKATE IT:ssä on muuten Balance Board tuki, joka ajaakin sen kontrolleiltaan kaikkien muiden versioiden yli. Itse pelistä en osaa sen enempää sanoa, kun en ole testannut, mutta ainoa versio kuitenkin jonka voisin edes harkita hankkivani.

Kannattaa muuten vähän rajoittaa ennen kun alkaa ihan tuollaisia provoja laukoon, ettei tule banaania.

Wiin SKATE IT:ssä on muuten Balance Board tuki, joka ajaakin sen kontrolleiltaan kaikkien muiden versioiden yli. Itse pelistä en osaa sen enempää sanoa, kun en ole testannut, mutta ainoa versio kuitenkin jonka voisin edes harkita hankkivani.

Mutta sitten taas, ottaako tarkan ohjauksen vai Balance boardin? Ei ole tarkoitus provota, olen vaan kuullut että Wiin ohjaus Balance boardin kanssa tai ilman on suht epätarkka verratuna lähes täydelliseen padi ohjaustuntumaan. Eli onko immersio, kontrolleihin turhautuminen ja heikommat grafiikat parempi vaihtoehto kuin todella tarkat ja hyvät kontrollit ja näyttävä grafiikka ja fysiikkamallinnus?

Kyllä löytyy!

löytyykö pc sinun mielestäsi :rolleyes:

Resistance 2
LBP
Halo 3
call of duty 3
motorstorm
MGS4
Uncharted: Drake's Fortune
Midnight Club: Los Angeles
MX vs ATV: Untamed
MotorStorm Pacific Rift
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Rapala Fishing Frenzy
Resistance: Fall of Man
Resident Evil 5
Ridge Racer 7
Silent Hill 5 Homecoming
Simpsons Game
SingStar Abba
Singstar Vol. 2
Skate
Skate 2
Sonic The Hedgehog
SOCOM Confrontation
Sonic Unleashed
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
Stuntman: Ignition
Tom Clancy's EndWar
Tony Hawk's Project 8
Tony Hawk's: Proving Ground
Valkyria Chronicles
Warhawk
WWE Smackdown vs. Raw 2008
WWE Smackdown Vs. Raw 2009
Def jam ICON

Saattaa olla pieniä virheitä mutta voitko sanoa, että tietokoneelta löytyy noi?

ps: ei ollut tarkoitus mollata vaan opettaa ettei mee laukoo tyhmiä kommenteja :D

Mutta sitten taas, ottaako tarkan ohjauksen vai Balance boardin? Ei ole tarkoitus provota, olen vaan kuullut että Wiin ohjaus Balance boardin kanssa tai ilman on suht epätarkka verratuna lähes täydelliseen padi ohjaustuntumaan. Eli onko immersio, kontrolleihin turhautuminen ja heikommat grafiikat parempi vaihtoehto kuin todella tarkat ja hyvät kontrollit ja näyttävä grafiikka ja fysiikkamallinnus?

Arvostelu lähiaikoina ulkona ja edelliseen kysymykseen subjektiivinen vastaus: on, paitsi kysymyksen asettelu oli aika outo. Ei Skate Itin kontrolleihin turhaudu, vaan nekin ovat hyvät. Flick it -kontrolli eli pelkällä Wiimotella ohjaus ei tuntunut luontevalta, mutta Wiimote + Nunchuk -yhdistelmä oli jo vallan mainio. Tasapainolautaohjaus on vaikea mutta opettelemisen arvoinen, eikä tätä casual-pelinä voikaan pitää. Tunnelma vain on todellakin ennenkokematon ja ajatuskin padin kanssa pelaamiseen haukotuttaa. Mutta padiohjauksesta pitävät saavat varmasti yhtä lailla skate 2:sta kicksejä kuin minä Skate Itistä hikoillessani olohuoneessa.

mieluiten PS3 teräväpiirto kuin Wiin ohjaus sillä en jaksaisi aamulla heti alkamaan heilumaan ohjain kädessä hiki otsassa enkä muutenkaan oikeen välitä tosta liiketunnistus ohjaimesta. Olen kenties vanhan aikainen :D

mielipide asia :D

Ylös Bottom