Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Tätä samaa jankutusta saatiin kuulla viikosta toiseen samaiselta kirjoittajalta tuolla Destiny-ketjussa, kunnes ilmeisesti ylläpidon kehotuksesta ymmärsi lopettaa. Tilastoja tarkistaessa pelikokemus oli jäänyt olemattomaksi (tasolle 17), tässä Battlefrontin tapauksessa ei taida sellaista turhaa olla laisinkaan.

Mitäs jos siirtyisit sinne oman suosikkipelisi ketjuun jakamaan kokemusperäistä tietoa.

En tiedä, mitä tilastoja olet lueskellut, mutta ainakin 19 level oli täynnä, kun Destinyn tarinan läpi vetäisin. Sen jälkeen käynnistin pelin pari kertaa ja totesin, ettei sillä ollut minulle mitään annettavaa. Siltä pohjalta, tarinasta ja sen syvyydestä, olen peliä haukkunut ja todennut, että pelin vaatima grindaus ei kiinnostanut edes vähää alusta, kun sisällön määrä oli aika vähäistä ja itseään toistavaa. Vähän sama juttu tuntuu olevan tässä Battlefrontissakin muuten...Miten joku Destinyn pelihistoria muuten tähän liittyy? Pitääkö yrittää piikitellä, kun nyt menin haukkumaan tykkäämäsi pelin laatua? Pitikö saada sanotuksi jotain, vaikkei mitään sanottavaa oikein ollutkaan, kun piti lähteä henkilökohtaisiin kuittailuihin?

Onneksi sinä et myöskään täällä päätä sitä, kuka saa kirjoitella ja mihinkin ketjuun! Mutta älä huoli, kyllä tällä erää on kaikki sanottava taas tästä pelistä sanottu. Tulevaisuudesta en niinkään uskalla varmaksi luvata.

PS. Pyydän jo tässä vaiheessa ainakin ylläpidolta anteeksi kärkästä vastaustani, mutta totean samalla, että eipä Nisunkaan avaus mikään keskustelua edistävä ollut! Kuten sanottua, kaikki tätä peliä koskeva on tällä erää nyt meikäläisen kohdalta sanottu ja poistun ilomielin takavasemmalle puhumaan muista peleistä. Totean kuitenkin loppuun vain vielä sen, että koville se tuntuu joillain ottavan, kun tätä peliä ja siihen liittyviä asioita kommentoi kritisoiden! Joku muukin huomasi tuossa ylempänä näemmä ihan saman asian. Tämän viestin voi minun puolestani siirtää avautumisketjuun, jos ylläpito asian niin näkee, mutta pidän kuitenkin oikeutenani vastata Nisun kuittailuihin.

Tämän pelin kohdalla mielestäni Bespinin ja Kuolemantähden laittaminen tuollaisen maksumuurin taakse on rahastusta. Tämän pelin kohdalla sitä merkittävää DLC:tä olisi voinut tarjota myös muilla tavoin. EA olisi voinut esimerkiksi tuoda lisäsisältönä mukaan pienempiä alkuperäisen trilogian tapahtumapaikkoja, kuten episodi 4:n alussa tapahtuva taistelu Leian aluksella, Yavinin metsät tai Yavinin Massassi Temppelin ympäristön, Dagobahiin olisi voitu sijoittaa joku kenttäkokonaisuus myös. Siinä jo kolme pienempää ympäristöä, joihin olisi voinut perehtyä ja antaa nuo ikoniset Bespin ja Kuolemantähti ilmaiseksi rahastuksen sijaan.

No mitä ihmettä, jos asiaa hetkeäkään pidemmälle mietit niin voitkin jo kuulla sen uskomattoman huudon mitä seuraisi, jos lisämateriaalista maksamalla jäisikin käteen jotain tuollaista täysin sivuhuttua (mun pitää keskittymällä keskittyä että saan päähäni mistä ympäristöistä puhut, eikä meinaa siltikään tulla mieleen) uusien hienojen ja legendaaristen sijaintien sijaan? Valitus siitä, että "kuka nyt haluaa maksaa tällaisesta" olisi valtavaa.

Eli niin tai näin, niin aina on kaikki väärin, tuo sinunkaan ehdotuksesi ei tulisi netissä selviämään ilman valtavaa p*skavyöryä.

Omasta mielestänikin siis season pass -rahastaminen on ihan suoraan paholaisesta ja sikäli samaa mieltä, että teki EA sen kanssa nyt mitä vaan niin tulen murisemaan aiheesta :D

edit: Kovin on vekkulia, että peleihin kriittisesti suhtautuvilta ihmisiltä ei aina oikein itsekritiikkiä löydy. Jos kysytään onko tismalleen samojen juttujen hokeminen sivu toisensa jälkeen tarpeen todetaan vain, että "taitaa osua ikävään paikkaan kun ei kritiikkiä saa esittää". Niinpä niin, siitähän tässä olikin kyse :rolleyes:
Sori offtopic, loppuu osaltani tähän.

Bisnesten kannalta olisi kuitenkin parempi, etteivät pelit olisi kovin keskinkertaisia tai juosten kustuja. Mainehan siinä muuten firmalla menee, ja pisnekset kärsii. Vaikka eipä EA:n tarvi enää maineestansa sen kummempia välittää, kun se on jo mitä on.

Olen ymmärtänyt, että ko. peli ei ole juosten kustu ja olen ymmärtänyt, että se on ollut varsin suosittu pelin pelaajien keskuudessa. Onko se jotenkin teknisesti maatamullistava? Tuskin. Onko se innovatiivinen? Ei ollenkaan. Tarvitseeko sen olla? Ei.

Olen ymmärtänyt, että ko. peli ei ole juosten kustu ja olen ymmärtänyt, että se on ollut varsin suosittu pelin pelaajien keskuudessa. Onko se jotenkin teknisesti maatamullistava? Tuskin. Onko se innovatiivinen? Ei ollenkaan. Tarvitseeko sen olla? Ei.

Olisiko sillä enemmän pelaajia, jos siinä olisi enemmän ominaisuuksia ja sisältöä? Todennäköisesti. Olisi kuitenkin Star Warsin ja DICEn arvolle sopivaa, jos peli pystyisi kilpailemaan pelaajamäärissä edes kaksi vuotta vanhan BF4:n kanssa.

Näytä liitetiedosto 15294

Jos vilkaisee esim. pelaajien arvosteluja Metacriticissä tai asiakkaiden arvosteluja Amazonissa, niin huomaa että todellisuudessa pelaajat ovat olleet varsin usein pettyneitä peliin. Pelaajamäärätkään eivät ole tainneet mitenkään hurjia olla, varsinkaan tammikuulle tultaessa, joten ei senkään puolesta taida voida mistään "varsin suositusta" pelistä puhua.

Ja vastaus kysymykseen "Onko se jotenkin teknisesti maatamullistava?", niin onhan se aika hiton hyvän näköinen peli noin niinkuin graafisesti. Harmi vain kuin sisällöstä mentiin pihistelemään ja season passeilla lypsämään.

Olisiko sillä enemmän pelaajia, jos siinä olisi enemmän ominaisuuksia ja sisältöä? Todennäköisesti. Olisi kuitenkin Star Warsin ja DICEn arvolle sopivaa, jos peli pystyisi kilpailemaan pelaajamäärissä edes kaksi vuotta vanhan BF4:n kanssa.

Näytä liitetiedosto 15294
Eiköhän DICE ole tehnyt pelistä sellaisen, mikä on tilattu. Olisiko peli voinut olla isompi? Olisi. Tarvitseeko pelin olla isompi? ei. Pelistä tehtiin Star Wars -peli, joka on myynyt ihan hyvin ja ajanut asiansa.

Metacriticin arvosteluissa on useita pelejä poljettu maanrakoon, vaikkei (amatööri-)arvostelija ole peliä koskaan edes pelannut.

Olen ymmärtänyt, että ko. peli ei ole juosten kustu ja olen ymmärtänyt, että se on ollut varsin suosittu pelin pelaajien keskuudessa.

Jokainen ymmärtää toki kuinka itse haluaa, mutta ei mun kooltaan 220 pelaajan frendilistalla enää Battlefronttia ainakaan pelaa kuin aniharva ja pieninä annoksina. Esimerkiksi Plant vs Zombies Garden Warfare yleisempi näky siellä, puhumattakaan kohtuu suositusta Bäfä nelosesta kuten jo olikin mainittu.

Ja aiemmissa posteissa esiintyvät numerot kertoo myös tulevaa. Peli tulee olemaan aika unholassa jo ennen kuin viimeiset rippeet kiskurihintaisesta DLC pläjäyksestä päätyvät asiakkaiden koneille.

Onko se jotenkin teknisesti maatamullistava? Tuskin. Onko se innovatiivinen? Ei ollenkaan. Tarvitseeko sen olla? Ei.

No ei ole maatamullistavaa kun yli kymmenen vuotta wanhat mustan Xboxin Battlefrontit pieksee pelilillisesti mennen tullen palatessa ja nimenomaan oli aikoinaan oikein innovatiivista settiä. Oi niitä aikoja! Tarvitseeko olla? satasella?! Ja yli 10 vuotta myöhemmin? No tottakai tarvii!!! :mad:

En ainakaan pelaajana ole tyytyväinen tähän kehitykseen jossa otetaan vastikeettomasti asiakkailta rahat, eikä tuoda mitään muuta uutta kuin kivaa grafiikkaa. Jos haluan nähdä kivaa grafiikkaa, niin mielummin menen vaikka kuvataide museoon niilläkin rahoilla. Olen ainkakin todella tyytyväinen että en henkilökohtaisesti tukenut tätä pelialalla sikiävää "pahuuden akselia" Jotain rotia nyt oikeesti!? Pelaajana vaadin enemmän. Kaikki kontentti vanilla versiossa ja vanilla hinnalla olisi ehkä jotakuinkin ok ollut vaikka kampanja loistaakin poissaolollaan, mutta tuon rahastus DLC-myötä koko paketin hinta/laatu on surkea ja fragmentoi muutenkin pienen pelaaja populaation. Eikä mappien määrä lohduta jos core gameplay on tylsä ja sieluton, eikä sitä jaksa pelata kuukautta pidempään.

Kaikki päättää ihan itse mitä pelejä ostelee jne. ja on oikeus olla tyytyväinen sijoitukseensa ja nauttia pelaamisesta. Mutta vähän niinkuin eräät uskon asiat, turha tuputtaa muille väkisin omaa ilosanomaa. "juosten kustu" on minunkin mielestäni oikein hyvä tiivistys tämän julkaisun suhteen ja perustelut ovat ilmiselviä. Pelin suosion puolesta taas perusteluja on_öööö_en nyt muista, noh on siinä Star Wars logo kannessa. Ehkä se sitten osalle asiakkaita riittää ja kiva heille!

Jatkossakin äänestään lompakolla niiden tekeleiden puolesta jossa yritetään tuoda jotain uutta ja parantaa pelaajan kokemusta. Onneksi viime aikoina on sentään pikkuhiljaa käsitetty jo että DLC-fragmentointi ei ole viisautta ja julkaisun jälkeset mapit tulee välillä jopa kaikille ilmaiseksi, esim. Evolve, Halo 5, Rainbow Six Siege jne. Oikea suunta, EA on vielä pääpiirteittäin metsässä tämänkin seikan suhteen vaikka Titanfall kanssa virhe ilmeisesti paikattiin jälkikäteen. Toivottavasti asia muuttuu ja joskus vielä luotto ja kunnioitus palaa EA kohtaan julkaisijana. Tällä hetkellä ollaan ainakin minun silmissä melkolailla pohjamudissa.

Ao. videossa samaa sanomaa oikein hyvin perusteltuna:

[video=youtube;OT7eHT9yuGE]https://www.youtube.com/watch?v=OT7eHT9yuGE[/video]

Jokainen ymmärtää toki kuinka itse haluaa, mutta ei mun kooltaan 220 pelaajan frendilistalla enää Battlefronttia ainakaan pelaa kuin aniharva ja pieninä annoksina. Esimerkiksi Plant vs Zombies Garden Warfare yleisempi näky siellä, puhumattakaan kohtuu suositusta Bäfä nelosesta kuten jo olikin mainittu.

En pitäisi tuota esimerkkiäsi hyvänä pohjana keskustelulle. Olet koonnut sinne kaltaisiasi pelaajia, jotka pitävät kenties samantapaisista peleistä. Star Wars Battlefrontin kohdeyleisö on taas huomattavasti laajempi kuin vain Haloa ja Siegeä tykittävä etujoukko.

En pitäisi tuota esimerkkiäsi hyvänä pohjana keskustelulle. Olet koonnut sinne kaltaisiasi pelaajia, jotka pitävät kenties samantapaisista peleistä. Star Wars Battlefrontin kohdeyleisö on taas huomattavasti laajempi kuin vain Haloa ja Siegeä tykittävä etujoukko.

Jep, en minäkään. Olinkin just tulossa editoimaan pois tuon kappaleen kun arvasin että joku takertuu nimenomaan tuohon, mahdollisimman epäolennaiseen seikkaan viestissä. Noh olkoon nyt noin, ja tottakai mun listalla on paljon räiskintäpelaajia ja osa on sellaisia jonka kanssa olen pelannut mm. alkuperäisiä Battlefrontteja ja kymmeniä muita räiskintöjä sen jälkeen. Että ei se nyt NIIIN optimoitu ole Siegelle tai Halolle enää tänä päivänä. Ei ole enää ärsyttävää sadan frendin rajoitusta listassa joten listaa ei tarvitse optimoida pelien ja peliseuran vaihtuessa. Kyllä se tottakai jotain suuntaa antaa jos siellä on yksi tai nolla/päivä pelaamassa.

En enää ajatellut tämän tusinapelin suhteen postata yhtään viestiä vaikka ed. viestissä on vielä pari muutakin "weak spottia" johon varmasti tartuaan. Elämä jatkuu ja toivottavasti joskus näemme vielä Battlefront pelin joka tekee kunniaa alkuperäisille helmille, tämä sitä todellakaan ole minun mielestä, eikä nähtävästi monen muunkaan mielestä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja se kohdeyleisö olisi voinut olla vielä laajempi, jos pelimuotoihin olisi panostettu, kuten vanhoissa Battlefronteissa. Itsekin siis yhdyn Gimblen kommentteihin. Tällä hetkelle vielä sen verran varovaisesti katselen tämän suhteen, että jos vaikka noissa tulevissa pelimuodoissa olisi jotain parempaa sisältöä sohvacooppailuun, mutta en varsinaisesti mitään odota, enkä ole varma haluanko siinä vaiheessa enää maksaa peruspeliä+sisältöä, että saan sen Star Wars -kokemuksen, jota olin toivonutkin. Kyllä, toiveita minulla pelin suhteen oli jo pelkästään niiden vanhojen Battlefrontien puolesta, mutta EA ampui moiset toiveet alas ennen julkaisua kuin Luke Kuolontähden konsanaan, ja beta-testi vain vahvisti käsityksiäni.

Minun silmissäni tämä peli tällaisenaan on yhtä turha ja sisällötön kuin se uusi elokuvakin, jota en sisällytä omaan Star Wars -kaanoniini, olipa sitten virallisesti kuinka virallinen tahansa.

Tää oli nii sairaan hyvä peli et tuli pelattua EA Accessin kautta 2 tilin 10-tuntiset melkeen kokonaan. Sit pari viikkoa tuli hakattua tätä. Hans Dolon pyssykkä tuli avattua, sen jälkeen ei oo juurikaan tullut pelattua. Edelleen hienosti toimiva ja hyvän näköinen peli, mut sisältö? missä?

Tähän ei tullut kertaakaan sellasta, "vielä yks erä/tappo/levu"-fiilistä, jonka esim. RB:siege ja ARK aiheuttavat(Ja FIFA)

Ei toi kenttien määräkään niin kauheesti haitannut, kun oli ihan kivoja mappeja, mut jotain vaan puuttu. Jotain mikä sais hinkumaan pelin ääreen jo kesken työpäivän, tai miettimään jotain peliin liittyvää asiaa ihan muualla ku konsolin äärellä.

Isoin pettymys oli itselle toi Jakku, todella tylsä kenttä. Olisivat ottaneet sen Star Destroyerin raadon mukaan taisteluun, kuten leffassakin

OT: Zanis, kyselit joskus Koppeleitä täskin ketjussa, tohon ARK:iin on tulossa Split Screen CO-OP seuraavassa päivityksessä. Tulee pleikallekin kesällä, jos ei XBONEa oo hyllyssä

Metacriticin arvosteluissa on useita pelejä poljettu maanrakoon, vaikkei (amatööri-)arvostelija ole peliä koskaan edes pelannut.
No joo, mutta jos Battlefront EA olisi esim. Steamissa, niin voisin lyödä vaikka vetoa, että pelaaja-arvostelut näyttäisivät aikamoista persnettoa, toisin kuin esim. Battlefront II:lle. Originissahan pelejä ei voi näköjään arvostella. Minkäköhän takia?

Originissahan pelejä ei voi näköjään arvostella. Minkäköhän takia?

Koska sille ei olw tarvetta. Origin on vain EA:n pelikauppa, joten he hoitavat pelinostonsa itse. Steam taas myy "kenen tahansa" pelejä, joten laadunvalvonnasta vastaavat pelaajat.

Nytkö on EA gamesia ja muuta paskaa nyt haukuttu rahastuksesta ja muusta niin vois palata ihan aiheeseen elikkä Battlefronttiin.. Nyt on saavutettu se mitä pidettiin aivan mahdottomana eli Crush them with one swift stroke Trophy! tuntui että kaikki pitivät tätä aivan mahdottomana trophyna mutta niin senkin sai vaan avattua :D

Näytä liitetiedosto 15296

Täytynee tehdä tässä pieni tunnustus..

30 vuoden rakkaussuhde painaa vaakakupissa paljon, varsinkin kun suhteen toinen osapuoli on Star Wars. Pettymys uuteen elokuvaan sai kaipaamaan tyydyttävämpää Star Wars -kokemusta, joten parin viikon takaisissa Live-alennuksissa sorruin sitten myymään palan sieluani ja ostin Star Wars: Battlefrontin. En edelleenkään ole verkkokarkeloiden ystävä (erakkoluonteena se vain ei ole minun juttu), mutta huhut yksinpeli/sohvacoop -sisällön lisäämisestä joskus tulevaisuudessa (joidenkin huhujen mukaan DICE pyrkii tuomaan online-moodit boteilla offlineen ja tämän kuun sekä joku tuleva päivitys tuo lisää survival-missioneita) sai raottamaan kukkaronnyörejä 35€:n verran. Tiedä sitten iskikö lopullisen niitin päätökseen intuitio vai nimenomaan rakkaus Star Warsia kohtaan, mutta ajattelin pelin tarjoavan tuota yksinpelisisältöä juuri tuon hinnan verran.

No, kuinkas sitten kävikään? Muutama lentelytehtävä ja survival- sekä battles -moodit saivat janoamaan lisää. Pari iltaa niitä tuli tahkottua varsin aktiivisesti kaverin ja avokin kanssa sekä yksin. Ja kuten tuossa aiemmin mainitsin, en ole verkkopelien ystävä, ellei Destinyn Nightfall-sessioita kaverin kanssa lasketa (en tosin ole sitä jaksanut pelata enää aikoihin), mutta viime viikonlopun 2xExp -buusti sai minut kokeilemaan verkkomättöä. Ja perhana, sehän vei mukanaan!

Tykästyin Fighter Squadroniin, jossa aloin pärjätä aika nopeaa - kiitos lienee kuuluu Cuben Rogue Squadroneille, joita pelaan vielä nykyäänkin. Muutamia kertoja olenkin jo ollut joukkueen kovin pistemies, mikä on luonnollisesti motivoinut jatkamaan. Muista pelimuodoista en ole kaikkia vielä kokeillut, mutta toinen suosikkini on Turning Point, jossa olen myös pärjännyt ihan hyvin. Walker Assaultia on tullut myös kokeiltua, mutta randomien kanssa tuo on paikoin liian sattumanvaraista sekoilua. Sen sijaan Supremacy toimii hienosti ja siinäkin on tullut oltua hetkittäin hyvillä sijoituksilla ja ne varmasti tulevat vielä paranemaan, kunhan kartat alkavat tulla tutuiksi. Tulikin tuon viikonlopun aikana noustua nollasta 21 levelille. Sen jälkeen on tullut otettua satunnaisia sessioita aina sen mukaan miten aikaa on riittänyt ja nyt leveleitä on 23 tai 24, en tähän hätään muista.

Online-sessioissa minuun vetoaa juurikin pelin casuaalisuus, vaikka en pidäkään itseäni minään casuaalipelaajana - harrastusta kun on takana jo tuo 30 vuotta ja koettu on niin vanhoja Ultimoita, Marioita kuin modernimpia klassikoitakin (ja esim. Elite Dangerous on yksi tämän hetken suosikeista), joskin esim. strategiapelit ovat viimeisen 15 vuoden aikana jääneet vähälle. Battlefront kuitenkin mahdollistaa kevyttä toimintaa ilman turhan syvällisiä strategioita, joita kyllä myös pääsee syntymään, kun kartat tulee tutummaksi. Peli on täydellistä vastapainoa esim. Destinyn puuduttavalle suorittamiselle tai massiivisille yksinpeliseikkailuille. Lisäksi tuo randomien kanssa pelaaminen ilman jutustelua sopii tällaiselle erakkoluonteelle. Tämä siis tuskin tulee toimimaan minulle minään porttina online-maailmaan, sillä yksinpelit ja sohvacoop ovat minulle edelleen SE juttu.

Mikäli muut pelimuodot ja botit tuodaan offline-puolelle, olen enemmän kuin tyytyväinen, koska sitten pääsen pelailemaan avokin kanssa kattavammin. Dlc:tkin varmaan tulee hommattua, mutta veikkaan tästä peruspelistä (nimenomaan tuosta online-puolesta) riittävän minulle vielä hyväksi aikaa, kun ei kuitenkaan tule päivittäin tätä monien tuntien sessioita pelattua ja paljon on vielä kokematta. Sain todellakin vastinetta 35€:lle. Ei tämä peli edelleenkään herätä rakkautta EA:ta kohtaan, mutta miksipä jotain korporaatiota pitäisi rakastaakaan.

Että sellaista.. :)

Hyvä että peli maistui! kyllä tätä voi kaikille Star Wars faneille suositella, tänään tuli itsekkin pari matsia pelattua pitkästä aikaa kun Dark Souls 2:ssa meni vähän niin ja näin :D Kunhan vaan DLC:t tulee lunastamaan lupauksensa!

Online-sessioissa minuun vetoaa juurikin pelin casuaalisuus, vaikka en pidäkään itseäni minään casuaalipelaajana - harrastusta kun on takana jo tuo 30 vuotta ja koettu on niin vanhoja Ultimoita, Marioita kuin modernimpia klassikoitakin (ja esim. Elite Dangerous on yksi tämän hetken suosikeista), joskin esim. strategiapelit ovat viimeisen 15 vuoden aikana jääneet vähälle. Battlefront kuitenkin mahdollistaa kevyttä toimintaa ilman turhan syvällisiä strategioita, joita kyllä myös pääsee syntymään, kun kartat tulee tutummaksi. Peli on täydellistä vastapainoa esim. Destinyn puuduttavalle suorittamiselle tai massiivisille yksinpeliseikkailuille. Lisäksi tuo randomien kanssa pelaaminen ilman jutustelua sopii tällaiselle erakkoluonteelle. Tämä siis tuskin tulee toimimaan minulle minään porttina online-maailmaan, sillä yksinpelit ja sohvacoop ovat minulle edelleen SE juttu.

Tähän tiivistyy hyvin Battlefrontin menestyksen avaintekijät. Mahdollistaa matalan kynnyksen osallistumisen verkkopeliin, tutun Tähtien Sodan ratkaisutaisteluihin. Mukaan uskaltautuvat jopa sellaiset, jotka eivät omaa veteraani-statusta Battlefieldeistä ja Call of Dutysta. Toimii täällä parhaiten lyhyinä tunnin-kahden sessioina.

Foorumeja vääristää luulo pelien kehittämisestä yksinomaan näille kaiken nähneille verkkosotureille. Löytyy myös muita yleisöjä, itse asiassa paljon laajempi näiden pienten piirien ulkopuolelta, johon on tietoisesti nyt tämä peli suunnattu. Kauhotaan sieltä minne ei hardcore-hippa ole onnistunut yltämään. Peli myi ensimmäisen 2 kk aikana yli 12 miljoonaa kopiota (lähde).

Battlefront valittu vuoden toimintapeliksi DICE-pelinkehittäjien seminaarissa: https://twitter.com/gamasutra/status/700527182553034752

Joo ja minut on valittu vuoden konsolipelaajaksi meidän kotitalouden seminaarissa.

En ole ihan niin erakkoluonne, pelikokemusta vain 20+ vuotta ja viime vuonna tuli hakattua myös Rocket Leaguea onlinessa aika hyvin, mutta yleisesti ihan kuin omasta kynästä tämä. Ymmärrän jos toisille ei riitä, itselle iskee täysillä tällainen hauskuuttelu. Nyt kun on tullut vähän taukoa pelistä niin alkaa taas pikkuhiljaa mieli palata takaisin räiskimään, jos sieltä tulisi lisää kenttiäkin kohta.

Joo ja minut on valittu vuoden konsolipelaajaksi meidän kotitalouden seminaarissa.

Kieltämättä ihan vastaava höpöhöpövalinta oli tämä Battlefrontin saama tunnustus :D

KonsoliFINin ylläpidon virallisena Jabba The Huttina kehotan keskustelun siirtymään takaisin aiheeseen, ettei tarvitse käyttää Voimaa - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Ylös Bottom