Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ei tainnu kaikille lähteä verkkiksestä lentorahdilla ja pikakirjeellä höystettynä peli matkaan. Itellä ainakin lukee toimitustavassa kirje ja eilen joku taisi sanoa, että hänellä toimitustavassa lukee lentorahti tjtn. :E Posten Åland ja Itella imekööt kusisukkaa. Pelkkää kusetusta koko verkkiksen "jöö lentorahtina ja pikana pelit kansalle" hehkutus. :B

// HOX! Jos toimitustapa tosiaan on joku kusinen kirje ja oma kappaleeni pistettiin postikärryyn eilen klo 18 jälkeen niin mahdollisesti se kärry on ollut vielä tänään jossain homehtumassa ja vasta nyt illalla kärrätty ahvenanmaan paskapostille. Siihen vielä kaikki perus kuljetusviivytykset niin peliä tuskin tulee huomennakaan prkle. :E
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Muutaman kerran olen auton avaimia jo hypistellyt, että lähden johonkin "kivijalkakauppaan" hakemaan peliä. Prismasta kun löytyisi "Limited edition".....
Taidan antaa huomiseen postin tuloon asti aikaa ja jos ei silloin saavu, on visiitti kauppaan taattu!
......vieläkin mietin auton käynnistämistä vielä tänään.....,peijjooni kun on tukala olo.....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

VPD:n sivuilta:

Toimitusaika Ahvenanmaan varastolta 2-4 arkipäivää.

Ahvenanmaa

Itellä tosiaan 25. päivä "lähetyspäivä" VPD:n mukaan, joten 2 päivää ei riittänyt... toivottavasti riittää 3. Neljäs tarkoittaisi nimittäin maanantaita.

Vastaus jebezille: Avatar on karikatyyri Fear and Loathing in Las Vegas -elokuvan Raoul Dukesta.

728130324a3068947931b296926021ml.jpg
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt menee kyllä pahasti off-topiciksi mutta irfan, mistä tuo sun avatar on napattu?
Ei mitään hajua muuta kuin vaikuttaa siltä, että jostain leffasta.
Alkanut häiritä kun noita näkee joka puolella mutta ei tietoa mikä se on.

Ja että vähän pysytään raiteilla, toivotaan vielä uudestaan että perjantai on kansallinen juhlapäivä kaikille BF3:n ennakkotilaajille :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkokauppa.com
Poikkeuksellisen suuren ennakkotilausmäärän sekä maahantuojan toimituserien ajoituksen takia Battlefield 3 tilausten käsittely ja toimitus jakautui useammalle päivälle. Suurin osa ennakkotilauksista lähetettiin tiistaina 25.10. ja loput eilen keskiviikkona 26.10.

Kaikki keskiviikkona lähetetty Battlefield 3 tilaukset toimitetaan lentopostina, jolloin tilaukset ehtivät jakeluun samaan aikaan tiistaina normaalisti lähetettyjen tilausten kanssa.

Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on n. 2-3 arkipäivää lähetyksestä, lentopostina 1-2 päivää. Ennakkotilausten pitäisi ehtiä perille julkaisupäivänä 27.10. tai viimeistään perjantaina jakelualueesta ja Postin jakelutilanteesta riippuen.

Mun mielestä verkkokauppa on hoitanut osuutensa niinkuin pitää! Mutta postipalvelut kusevat.
Ei Verkkokauppa.com ole ainakaan allekirjoittanutta ikinä saanut pettymään, vaikka jo useamman tuhannen euron edestä oon tilannut sieltä tavaraa. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Muutaman kerran olen auton avaimia jo hypistellyt, että lähden johonkin "kivijalkakauppaan" hakemaan peliä. Prismasta kun löytyisi "Limited edition".....
Taidan antaa huomiseen postin tuloon asti aikaa ja jos ei silloin saavu, on visiitti kauppaan taattu!
......vieläkin mietin auton käynnistämistä vielä tänään.....,peijjooni kun on tukala olo.....

Sama täällä. Ai että korpee kuin pientä oravaa. Huomenna kauppaa viimestään jos ei ole tullu huomenna postissa.
 
sama homma Affenanmaan VK:n kanssa , koskaan en ole saanut sieltä julkaisu päiväksi vaan joutunut odottamaan 1-3 arkipäivää.

Mulla taas on VK:n suhteen täysin toisenlainen kokemus kun aina olen saanut pelin julkkarina käteen. Niinkuin nytkin. Varmasti vaikuttaa myös se missä päin Suomea asustaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mun mielestä verkkokauppa on hoitanut osuutensa niinkuin pitää! Mutta postipalvelut kusevat.
Ei Verkkokauppa.com ole ainakaan allekirjoittanutta ikinä saanut pettymään, vaikka jo useamman tuhannen euron edestä oon tilannut sieltä tavaraa. :)

No hyväksyn tämän vielä, jos peli saapuu sentään huomiseksi. Jos ei, niin ihan periaatteesta perun/palautan koko tilauksen ja painun lähimpään Giganttiin ostamaan ei-LE -version pelistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Mun mielestä verkkokauppa on hoitanut osuutensa niinkuin pitää! Mutta postipalvelut kusevat.
Ei Verkkokauppa.com ole ainakaan allekirjoittanutta ikinä saanut pettymään, vaikka jo useamman tuhannen euron edestä oon tilannut sieltä tavaraa. :)

Nojoo, toki verkkokauppa on itseäkin hyvin palvellut, mutta tämä kömmähdys kyllä menee kauppojen piikkiin. Itella itse sanoo toimittavansa kirjepostin seuraavalle työpäivälle, kun paketti lähtee postin keräysautoon samana iltapäivänä. Nyt tässä tapauksessa niin ei ole käynyt, koska pelit ovat ahvenmaalta lähteneet vasta eileniltana (tai ainakin klo 16 jälkeen). Yksinkertaisesti ei ole ehtinyt päälajittelukeskukseen eilen iltapäiväksi, eikä sitten myöskään tälle päivälle postin kustille autoon jakeluun. Nyt kyse on ollut niistä ratkaisevista tunneista, joiden kanssa osalla pelin jälleenmyyjistä on ollut ongelmia (kuten on havaittu, muutamat firmat ovat olleet keskustelussa otsikoissa)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Taisi jäädä kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi kun ennakkotilaan mitään. Pitänee kai jatkaa sillä perinteisellä tavalla, eli marssia kauppaan ja ostaa sieltä. Ainakin saa julkkariksi. Aattelin, että olisin saanut jonkin verran unlockeja auki viikonloppua varten kun porukkaa on silloin enemmän linjoilla ja lomaakin sattuu nyt olemaan, mutta ei niin ei. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Aika hauska lukea kuinka moni touhottaa kun joutuvat odottamaan yhden lisäpäivän:) Ei tullut tännekään,mutta ymmärrän sen kun se lähti keskiviikkona vasta,2 päivää kun siinä menee.

Kuinkahan moni tajuaa sen,että tuota peliä on näkemäni perusteella ennakkovarattu ihan perkuleesti ja yhdessä vaiheessa kun katsoin verkkokaupan ahvenen listaa,olivat pelit loppuneet,joten niillä pitää hiukka kiirettä siellä.Tiedän että verkkokauppa tekee parhaansa jotta porukka saisi pelinsä jo julkkariksi,mutta peliä kun on tilattu niin paljon niin jotkut voi saada huonolla tuurilla sen myöhemmin.

Saas nähdä minkälainen myrsky MW:stä syntyy! xD
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Aika hauska lukea kuinka moni touhottaa kun joutuvat odottamaan yhden lisäpäivän:) Ei tullut tännekään,mutta ymmärrän sen kun se lähti keskiviikkona vasta,2 päivää kun siinä menee.

Kuinkahan moni tajuaa sen,että tuota peliä on näkemäni perusteella ennakkovarattu ihan perkuleesti ja yhdessä vaiheessa kun katsoin verkkokaupan ahvenen listaa,olivat pelit loppuneet,joten niillä pitää hiukka kiirettä siellä.Tiedän että verkkokauppa tekee parhaansa jotta porukka saisi pelinsä jo julkkariksi,mutta peliä kun on tilattu niin paljon niin jotkut voi saada huonolla tuurilla sen myöhemmin.

Saas nähdä minkälainen myrsky MW:stä syntyy! xD

En oikeen ymmärrä itekkään miks oon näin täpinöissäni jostai pelistä. Ehkä siks et se on Battlefield 3? ;)
Mut kyllä odotin että jos oon sen 4 kuukautta sitten tilannut, niin pitäisi sen julkkariksi tipahtaa postiholesta.
Tietty piheys kostautuu kun piti Affenanmaalta tilata. Eikä kaikilla oo mitään kivijalkakauppaa kauheen lähellä, ja tilikin on sopivasti lopussa :D muuten olisinki hakenu jostai kaupasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itselle peli kuitenkin tuli verkkiksestä kuten aina tähänkin asti julkaisupäivänä, MUTTA entäs tehdään näille "mistä saa pelin julkaisupäiväksi" -jutuille oma aiheensa (semmosen yleisen missä saa kertoilla omia kokemuksiaan/pettymisiä eri kauppojen jakeluun/postin kusemiseen yms. tjsp.) ja jatketaan täällä Battlefieldistä puhumista? Ikävä kyllä Taistelukenttä 3 omalta osin makaa vielä tuossa vieressä VIELÄKIN muoveissa vain sen takia että ei kerkiä kiireiden takia pelailemaan ja huomenna sitten kerralla kunnon testaukseen ... ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ne jotka pelinsä saivat, voivat vähän kommentoida mielipiteitänsä.
En nimittäin jaksa lukea näitä angstangst- viestejä, kun ei tullut tänään, ei tullut mullekkaan, ei haittaa, f*ck that.

Täähän onkin Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus- ketju, peliketju on erikseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

...

Kuinkahan moni tajuaa sen,että tuota peliä on näkemäni perusteella ennakkovarattu ihan perkuleesti ja yhdessä vaiheessa kun katsoin verkkokaupan ahvenen listaa,olivat pelit loppuneet,joten niillä pitää hiukka kiirettä siellä.Tiedän että verkkokauppa tekee parhaansa jotta porukka saisi pelinsä jo julkkariksi,mutta peliä kun on tilattu niin paljon niin jotkut voi saada huonolla tuurilla sen myöhemmin.

...

Oon lukenut suunnilleen joka ikisen viestin tämän aiheen viimeisistä 20 sivusta ja arvioisin sadasta Verkkokauppa.com:ista (Ålandista) tilanneesta henkilöstä noin kymmenen saaneen pelin. Verkkokaupan mukaan 99 % tilaajista tulee saamaan pelin torstaina tai viimeistään perjantaina. Nyt näytti menevän niin, että 10 % sai pelin torstaille ja loput 89 % huomiseksi. Ja paskat. Veikkaan myös tuon yhden prosentin olevan vähän suurempi.

EDIT: Tämän ilmiön voi myös huomata siten, että itse pelikeskusteluun pyhitetyssä BF3-aiheessa ei ole vasta kuin kaksi sivua, vaikka kohta on jo julkaisupäiväkin ohi. Sen sijaan tähän aiheeseen on tullut noin 100 itkupotkuraivari-viestiä viimeisten 24 tunnin sisällä. Tuonne pelikeskusteluaiheeseenkin kirjoittelevat tuntuvat kaikki hakeneen pelinsä vielä jostain kivijalkakaupasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Aika hauska lukea kuinka moni touhottaa kun joutuvat odottamaan yhden lisäpäivän:) Ei tullut tännekään,mutta ymmärrän sen kun se lähti keskiviikkona vasta,2 päivää kun siinä menee.

Kuinkahan moni tajuaa sen,että tuota peliä on näkemäni perusteella ennakkovarattu ihan perkuleesti ja yhdessä vaiheessa kun katsoin verkkokaupan ahvenen listaa,olivat pelit loppuneet,joten niillä pitää hiukka kiirettä siellä.Tiedän että verkkokauppa tekee parhaansa jotta porukka saisi pelinsä jo julkkariksi,mutta peliä kun on tilattu niin paljon niin jotkut voi saada huonolla tuurilla sen myöhemmin.

Saas nähdä minkälainen myrsky MW:stä syntyy! xD

Minulla on onnea mw3 kanssa..sitä en onneksi tilannut mistään nettikaupasta, haen sen vain 8. päivä gamestopista koulun jälkeen.
Mutta se siitä, tämähän on bf aihe eikä mw.
Huomenna sotatantereelle ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Oon lukenut suunnilleen joka ikisen viestin tämän aiheen viimeisistä 20 sivusta ja arvioisin sadasta Verkkokauppa.com:ista (Ålandista) tilanneesta henkilöstä noin kymmenen saaneen pelin. Verkkokaupan mukaan 99 % tilaajista tulee saamaan pelin torstaina tai viimeistään perjantaina. Nyt näytti menevän niin, että 10 % sai pelin torstaille ja loput 89 % huomiseksi. Ja paskat. Veikkaan myös tuon yhden prosentin olevan vähän suurempi.

EDIT: Tämän ilmiön voi myös huomata siten, että itse pelikeskusteluun pyhitetyssä BF3-aiheessa ei ole vasta kuin kaksi sivua, vaikka kohta on jo julkaisupäiväkin ohi. Sen sijaan tähän aiheeseen on tullut noin 100 itkupotkuraivari-viestiä viimeisten 24 tunnin sisällä. Tuonne pelikeskusteluaiheeseenkin kirjoittelevat tuntuvat kaikki hakeneen pelinsä vielä jostain kivijalkakaupasta.

Vanha viisaus on se että hyvää palutetta et kuule koskaan mutta huonon saat kaksinkertaisena takaisin.

Ei tänne kaikki tule kehumaan että sai pelinsä VK:sta mutta auta armias jos ei ole tullut niin kyllä nillitetään.
Vääristää "hieman" noita mielikuvitus tilastoja.

Kuinkahan monta prosenttia VK:n asiakkaista on edes rekisteröityneenä tänne?
Ei varmaankaan kovin monta prosenttia.

Fakta on se että Itella kusee noita postituksia.
Silloin on mun mielestä ihan turhaa tulla valittamaan tänne vaan valittakaa vaikka Itellan asiakaspalveluun.

Ostakaa hyvät ihmiset ne pelinne oikeista kaupoista jos haluatte sen varmasti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Verkkokauppa.com
Poikkeuksellisen suuren ennakkotilausmäärän sekä maahantuojan toimituserien ajoituksen takia Battlefield 3 tilausten käsittely ja toimitus jakautui useammalle päivälle. Suurin osa ennakkotilauksista lähetettiin tiistaina 25.10. ja loput eilen keskiviikkona 26.10.

Kaikki keskiviikkona lähetetty Battlefield 3 tilaukset toimitetaan lentopostina, jolloin tilaukset ehtivät jakeluun samaan aikaan tiistaina normaalisti lähetettyjen tilausten kanssa.

Suoratoimitustilausten normaali kuljetusaika on n. 2-3 arkipäivää lähetyksestä, lentopostina 1-2 päivää. Ennakkotilausten pitäisi ehtiä perille julkaisupäivänä 27.10. tai viimeistään perjantaina jakelualueesta ja Postin jakelutilanteesta riippuen.

Tästä vielä.

Näin vanhana pieruna olen oppinut varautumaan siihen, että asiat eivät koskaan mene niin kuin ne parhaimillaan voisivat mennä ja vaikka aluksi siltä näyttääkin niin lopussa joku menee kuitenkin pieleen. Muut sanovat sitä kyynisyydeksi ja pessimismiksi, minä kutsun sitä realismiksi :)

Mutta tuo VK:n lausunto yllä on osin tuubaa. Tiedän monta tapausta omani mukaanlukien joissa VK laittoi lätyn tulemaan tänään torstaina puolenpäivän aikaan. Tänään on 27.10., ei 25. tai 26. kuten yllä kerrotaan. Lisäksi varatessani peliä (eli tehdessäni ostopäätöstä), luin tekstin jossa kehuttiin samaa kuin yllä ts. kaikki ennakkovaraukset laitetaan tulemaan 25. ja 26. päivän aikana, ja vielä lentorahtina jotta ehtisivät julkaisupäiväksi perille. Realisimi ja sen ymmärtäminen, että kaksi päivää ennakkoon meren (vaikkakin ihan pienen) takaa tilatulla tuotteella on aika pienet mahdollisuudet ehtiä tilaajan postilaatikkoon ajoissa on yksi asia. Toinen on laittaa tilaajan luettavaksi lausunto/mainos, jossa luvataan jotain olematta varmoja voidaanko lupaus pitää.

Kuten sanottua, olen itse pess.. realisti ja pystyn kyllä tämän kanssa elämään (jotenkuten), mutta täällä on aika moni joka on luottanut siihen, että pelin saa, jos ei nyt ihan julkkariksi niin sitten ainakin perjantaiksi jotta pääsee viettämään viikonloppua kentillä. Ne joiden tilaus postitettiin tänään (mitä tuon yllä olevan perusteella ei ole tapahtunut, outoa) eivät ainakaan tule peliä viikonlopuksi saamaan.

"En ole katkera mutta kuitenkin..." ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Fakta on se että Itella kusee noita postituksia.
Silloin on mun mielestä ihan turhaa tulla valittamaan tänne vaan valittakaa vaikka Itellan asiakaspalveluun.

Toivottavasti olet Itellalla töissä, kun noin rohkeasti uskallat asian esittää. (Luultavammin kuitenkin VK:n henkilökuntaa?) Itse lähtisin siitä olettamuksesta, että peliä tilattu aivan liian paljon siihen nähden kuinka paljon VK pystyy kerralla hoitamaan.
Ensimmäiset viestit pelien lähettämisestä tai tilauksen käsittelyyn ottamisesta oli tullut jo useita päiviä sitten. Itse sain tämän viestin keskiviikkona n. klo 17.00 ja peli ei kerennyt tälle päivälle postin mukana tulemaan.
Ja pelejähän lähetetään tuolta ilmeisesti aivan randomilla eteenpäin eikä tilausjärjestyksessä, koska jos 5kk sitten tilattu peli ei kerkeä julkaisupäiväksi kotia tai saati sitten, että ei kerkeä käsittelemään tilausta ennen keskiviikko iltapäivää, niin jossain on VK kussut ja pahasti.Toiset jotka pelin on tilannut keskiviikkona, niin silti tullut TXT jossa kerrotaan pelin olevan jo postissa.
Aivan perseestä sanon minä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Vanha viisaus on se että hyvää palutetta et kuule koskaan mutta huonon saat kaksinkertaisena takaisin.

Ei tänne kaikki tule kehumaan että sai pelinsä VK:sta mutta auta armias jos ei ole tullut niin kyllä nillitetään.
Vääristää "hieman" noita mielikuvitus tilastoja.

...

Totta, totta. Mutta lue vielä tuo EDIT-kohta viestistäni. Tuskin kaikki ovat niin kiireissään peliensä parissa, että eivät kerkeä tänne mitään kirjoittelemaan koko päivänä.
 
Ylös Bottom