Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

KFDivari on nyt luotu.. Welcome. Tässä ei näköjään pysty luomaan salasanaa, vaan minun pitää hyväksyä liittyminen.. Joten ikävä kyllä, nyt mennään "nopein syö eniten ruokaa"-taktiikalla. Pyrin hyväksymään niin monta kuin mahdollista!
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Pitäisikö tuota joukkueen nimeä miettiä vielä uudestaan? Miten olisi esimerkiksi HC XboxFIN tai jotain vastaavaa? Ja tuon tiimin voisi laittaa ainakin alkuvaiheessa julkiseksi niin pelit saa pystyyn nopeammin kun tekijän ei tarvitse olla koko aikaa hakemuksia hyväksymässä.
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Kävin laittaa liittymis pyynnön.
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Vieläkö mahtuupi joukkoon oikea laituri?
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

KFDivari on nyt luotu.. Welcome. Tässä ei näköjään pysty luomaan salasanaa, vaan minun pitää hyväksyä liittyminen.. Joten ikävä kyllä, nyt mennään "nopein syö eniten ruokaa"-taktiikalla. Pyrin hyväksymään niin monta kuin mahdollista!

Vieläkö mahtuupi joukkoon oikea laituri?

Meet NHL 10 peliin ja katot onko siellä tilaa. Eilen kun kävin katsomassa jäsenmäärää niin se näytti kahta. :DEli liityt sieltä kerhoon ja niinkuin cchaou sanoi ''nopein syö hitaat''.:D
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Mulla taitaa sitten kusta tämäki RRODiin, jos ette säästä mulle tota jo aiemmin postaamaa yhtä sentterin paikkaa, kun kone tulee keskiviikkona huollosta :S :/
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Siel on kaks memberiä mut "maximum number of join requests reached", et ei sit :)
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

edit: Liittykää KFDivariin nyt kun homma pelittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Kävin luomassa HC XboxFIN nimisen tiimin, joka on tällä hetkellä avoin kaikille. Eli liittykää tuohon kun kerran tuon toisen tiimin kanssa on ollut ongelmia.

Nyt on liitytty... Jos kerran KFDivarilla ei pelaamaan pystynyt.
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Ah joo, kiitokset tepelle selvennyksestä.. :) En osannut näemmä lukea. Mutta eihän sinne tosiaan mahdu..
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Kävin liittymässä. Millos pelataan??
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Ah joo, kiitokset tepelle selvennyksestä.. :) En osannut näemmä lukea. Mutta eihän sinne tosiaan mahdu..

joo, nyt se joukkue onkin vissiin tuo hc xboxFIN ja muutes. Olen matkoilla, mutta palaan huomenna päivällä joten en pääse tänään peleihin jos niitä tänään on. :)
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Jaahas, jaahas.. Näköjään kilpailija markkinoilla :) KFDivari elää ja voi hyvin, juuri hyväksyin 7 pyyntöä joukkueeseen. Eli liittymispyyntöä kehiin vaan!
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Jaahas, jaahas.. Näköjään kilpailija markkinoilla :) KFDivari elää ja voi hyvin, juuri hyväksyin 7 pyyntöä joukkueeseen. Eli liittymispyyntöä kehiin vaan!

Ei tässä nyt kannata kilpailemaan rueta, mutta mun mielestä alkuvaiheessa kannattaisi olla avoin liittyminen päällä ettei käy noin että tiimi menee tukkoon. Muutenkin mulla on tarkoituksena antaa sulle leaderin oikeudet heti.

edit: No joo, nyt tuonne KFDivariinkin on näköjään ilmestynyt jo sen verran jäseniä että siirrytään suosiolla sinne. Hyväksykää vaan noita pyyntöjä mahdollisimman pian ettei se mene tukkoon niin kuin eilen kävi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Jaahas, jaahas.. Näköjään kilpailija markkinoilla :) KFDivari elää ja voi hyvin, juuri hyväksyin 7 pyyntöä joukkueeseen. Eli liittymispyyntöä kehiin vaan!

Noniin, mahtavaa. :) Laitettu pyyntöä.
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

KFDivarille kävin pyynnön heittämässä...
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Kävin taas laittamassa liittymispyynön KFDivarille...
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

no voihan damn. Juuri ku olin lähtemässä niin vaihoin joukkuetta niin sitten vanha alkaa toimimaan! Toivottavasti vielä huomenna mahtuu mukaan kun täältä palaan.
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Laitoin kanssa eilen pyynnön. Tänään peliä?
 
Vastaus: NHL10: Haastaja Konsolifinin viralliselle EASHL-joukkueelle

Kävin luomassa HC XboxFIN nimisen tiimin, joka on tällä hetkellä avoin kaikille. Eli liittykää tuohon kun kerran tuon toisen tiimin kanssa on ollut ongelmia.

kävin liittymässä. tällä hetkellä siellä oli 3 jäsentä eli mukaan mahtuu vielä.
 
Ylös Bottom