Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sv
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sv

Member
Noniin nyt kun peli on julkaistu niin tänne voi sitten pistää apuja ja vinkkejä peliin liittyen.

Lähetään vaikka liikkeelle sellaisesta, että miten ihmeessa noihin seinässä ylempänä oleviin ilmastointiritilöihin pääsee käsiksi? Siellä ne hohtaa keltasena ylhäällä seinässä, mutte mitenkäs menet sisälle kun ei pääse repimään sitä auki?

Vastaus: Batman : Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Lähetään vaikka liikkeelle sellaisesta, että miten ihmeessa noihin seinässä ylempänä oleviin ilmastointiritilöihin pääsee käsiksi? Siellä ne hohtaa keltasena ylhäällä seinässä, mutte mitenkäs menet sisälle kun ei pääse repimään sitä auki?

Pelaat peliä hieman pidemmälle, niin saat ase valikoimaasi uuden vempeleen jolla niitä voi repiä.

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Voisitteko kertoa, että mitä pitää tehdä?
Mä oon löytäny sieltä kartanosta ne Dr. Youngin sormenjäljet ja oon seurannu niitä sinne kämppään mistä piti se iso kattokruunu tiputtaa.
Tuosta en oo päässy eteenpäin.

Vastaus: Batman: Arkham Asylum (vinkki- & apuketju) [PS3]

Sain koodin pelin mukana niin nyt en tiiä mihi se pitää kirjottaa. Osaako kukaan neuvoa.

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3]

Voisitteko kertoa, että mitä pitää tehdä?
Mä oon löytäny sieltä kartanosta ne Dr. Youngin sormenjäljet ja oon seurannu niitä sinne kämppään mistä piti se iso kattokruunu tiputtaa.
Tuosta en oo päässy eteenpäin.

Seuraat niitä sormenjälkiä sinne alas kerrokseen minne olet tiputtanut sen kattokruunun ja missä ne pari aikaisemmin pelastettua kaveria säätää. Sieltä kirjahyllystä löytyy kirja missä on kadonnut kaava

Ennakkovarasin pelin CDON:ista ja sain sähköpostitse Armored Batsuit-koodin.
Syötin sen Storeen ja latasin ja asensin, mutta miksi se ei toimi? Pitääkö laittaa jostain osiosta se päälle? (DLC osiota kokeilin, mutta se vain kehottaa latamaan sen Storesta.) Pystynkö lataamaan sen uudestaan?

Syötin sen Storeen ja latasin ja asensin, mutta miksi se ei toimi? Pitääkö laittaa jostain osiosta se päälle? (DLC osiota kokeilin, mutta se vain kehottaa latamaan sen Storesta.) Pystynkö lataamaan sen uudestaan?

Se toimii vain challege mapeissa. Kun painat siitä valikosta challenge mapit nii sit sult kysytään että haluatko käyttää tavallista pukua vai sitä panssaripukua.

Miten tuolla räjähdetahnalla ammutaan oikein? Pitäs jotenkin saada noi korkeella olevat räjäytetävät seinät hajoitettua.

Miten tuolla räjähdetahnalla ammutaan oikein? Pitäs jotenkin saada noi korkeella olevat räjäytetävät seinät hajoitettua.

Saat myöhemmin sellasen hilavitkuttimen jolla ne korkeella olevat seinät saa hajalle.

Missä siellä kirjastossa on ne tohtori Youngin sormenjäljet?

Missä siellä kirjastossa on ne tohtori Youngin sormenjäljet?

Olethan siellä tohtori Youngin toimistossa skannannut sormenjäljet? Kun sen on tehnyt niin detective tilassa näkee kyllä melko selkeästi ne jäljet.

Tarkoitatko sitä korkeaa ja pyöreää paikkaa?
Jos tarkoitat nii siellä ei ole niitä. Sun pitää vaan löytää yks kirja sieltä.

Ne sormenjäljet johtaa siihen kirjaan, siinä kirjassa on myös sormenjälkiä..

Turha oli varata ennakkoon kun tuon saa kun pelin on läpi pelannut.

Mulla on nyt peli läpi ja koitan saada niitä loppuja arvuuttajan tehtäviä tehtyä. Miten ihmeessä saan ne maalatut kysymysmerkit "löydettyä"? Näen ne kyllä siinä detective tilassa mutta aina kun niitä koittaa sillä L1 napilla "kuitata" niin tulee vaan teksti "subject not aligne" tai jotain vastaavia..

Mulla on nyt peli läpi ja koitan saada niitä loppuja arvuuttajan tehtäviä tehtyä. Miten ihmeessä saan ne maalatut kysymysmerkit "löydettyä"? Näen ne kyllä siinä detective tilassa mutta aina kun niitä koittaa sillä L1 napilla "kuitata" niin tulee vaan teksti "subject not aligne" tai jotain vastaavia..

Se on raivostuttavan tarkka siitä asennosta jolloin se ottaa sen hyväksytyksi. Aika hieromiseks se välillä menee.

Ylös Bottom