Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War Collection [2010]

Vastaus: God of War Collection [2010]

En muista niin tarkasti, mutta jokainen peliä aiemmin pelaamaton kyllä tietää tulleensa tuohon mainittuun paikkaan jo pelkällä kuvauksella "veitsiseinät". :)

Niin no, minä taas en muista millään mitään "veitsiseinät" paikkaa. Mielessä kyllä särähdellen vilahtelee eräskin helvetinkone ykkösosasta, mutta juuri kyseinen yhdyssana ei sytytä minkäänlaista valoa vintille. Kyllä se sitten varmaan palaa mieleen viimeistään kun alan noita remastereita kaluamaan. Olisihan nuo alkuperäiset pelit ja PS2 tuossa aivan ulottuvilla mutta taidan siirtää tämän mysteerin ratkaisemisen tuonnemmaksi.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Joku joka löytää halvan paikan mistä tuon voi tilata niin tänne voisi ilmoitella.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Ykkösen olen mennyt vaikeimmalla vikaan bossiin saakka, mutta sielä sitten kosahti enkä jaksanut grindiä sitä enään joten vaihdoin normaalille.

Kakkonen olikin hieman vaikeampi, mutta voisi kokeilla näitä sitten jollain hardilla kun ostan uusinta-versiot. Haastetta kyllä löytyy, mutta kontrollit ovat parhaat ikinään, joten ei suututa vaikka kuoleekin, kun se on oma vika, eikä pelin. :)
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

...ja yritys-erehdys-menetelmällä sekin lopulta menee läpi.

Hieman tätä aistin jo PSP:n GoW-pelissä, eli tietyille vastuksille oli omat kikkansa ja "liikesarjansa" ja välillä meni useampi "otto" ennen kuin homma rullasi. Ne "Quick Time Event"-tapot eivät myöskään aina olleet mun juttu, koska en ole moisissa ollut koskaan mikään supernopea..

Mutta kunhan checkpoint/save-asiat ovat kohdallaan, niin se auttaa jo pitkälle. Ei yritys-erehdys sinänsä haittaa, mutta kentän koluaminen uudestaan pitkältä matkalta haittaa kyllä...
 
Vastaus: God of War Collection [Syksy 2009]

Vielä eilen: "Jee, hyvä Sony!" (harvinaista)
Ja tänään: "Voi ***** Sony..." (ei niin harvinaista)

Mikä ylläri taas vaihteeksi. Haistakoot paskan koko Sony.

Turhaa itkua. Pelin voi edelleen tilata Jenkeistä, ei ongelmaa.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Todella hieno juttu että tuo demo saatiin liitettyä pakettiin mukaan. Ei voi kuin odottaa vesi kielellä. Varsinkin musiikkiraidat vaikuttavat todella upeilta teoksilta. Nyt myös collectioni lähtee kohtuulliseen hintaan jos kiinnostaa :)

Welcome to Video Games Plus Online
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Oli pakko laittaa tuo GoW: Collection tulemaan VG+:sta, kun täällä sitä kovasti rummutettu. Viimeistään TT-2k:n kommentit peiln vaikeudesta saivat kiinnostumaan. (Toivottavasti vainuni osuu oikeaan tuon vaikeuden suhteen :D)

Mutta on se hyvä, että tuli käännöstä, koska olin suunnitellut ko. pelejä hankittavaksi hyllyn täytteeksi PS2:lle. Nyt sitä ei tarvitse tehdä ja varmaan tulee pelattuakin. :)
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Ei voisi parempaan paikkaan tulla tämä! Juuri kun harkinnut uuden PS2:n ostoa (vanha meni rikki kauan aikaa sitten :() pelkästään GoW 1&2 takia, jotka muuten ovat kummatkin minun kaikkien aikojen top5. Se on vaan niin pojjat tehtävä, että vapaata vaikka väkisin par päivää ennen GoW3:n julkaisua ja hakata nämä putkeen.
Ja muuten pitkästä aikaa tuntuu, että Sony oikeasti taas välittää meistä faneista :rolleyes:
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Onko se euro versio varmistettu ?

Miksi euro versio tulee myöhemmin kuin usa versio ?
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Onko se euro versio varmistettu ?

Miksi euro versio tulee myöhemmin kuin usa versio ?
SCEE ei ole ilmoittanut kyseisen kokoelman suhteen mitään suuntaan tai toiseen. Näillä näkymin tilanne siten on, että God of War Collectionia ei julkaista Euroopassa lainkaan.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

SCEE ei ole ilmoittanut kyseisen kokoelman suhteen mitään suuntaan tai toiseen. Näillä näkymin tilanne siten on, että God of War Collectionia ei julkaista Euroopassa lainkaan.

Ööh, mitäs sä nyt horiset? Sehän vahvistettiin jo kauan aikaa sitten, että God of War Collection ilmestyy P-Amerikassa tämän vuoden lopulla ja vuonna 2010 se ilmestyy Euroopassa. Tarkempaa julkaisuajankohtaa ei ole Euroopalle annettu, mut SCEE sanoi, että ennen GoW III:a tulee kuitenkin.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Ööh, mitäs sä nyt horiset? Sehän vahvistettiin jo kauan aikaa sitten, että God of War Collection ilmestyy P-Amerikassa tämän vuoden lopulla ja vuonna 2010 se ilmestyy Euroopassa.
Näinpäs olikin. Syytän hetkellistä muistihäiriötä.
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Tilattu on ebay.co.ukoon kautta ja Usastahan se myyjä sen lähettää 10.11.2009. Hinnaksi muodostui 38€ kuluineen. Toivotaan, että olisi hyvä paketti! Pakkohan nuo on läpu ennen God of War 3 pelata!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God of War Collection [2010]

Heh, tämä kokoelma mun osalta tarkoittanee sitä, että GoW 1 SEKÄ 2 täytynee pelata "ensin" pois alta ja vasta sitten siirtyä GoW3:sen kimppuun. Se tosin tarkoittaa taas varmaan sitä, että menee reilusti aikaa ennenkuin pääsen testaamaan GoW3:sta.. Eli :) ja :( ikäänkuin samaan aikaan..
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Heh, tämä kokoelma mun osalta tarkoittanee sitä, että GoW 1 SEKÄ 2 täytynee pelata "ensin" pois alta ja vasta sitten siirtyä GoW3:sen kimppuun.
Se voisi olla fiksua. Tosin mulla on vieläkin traumoja siitä ykkösosan viimeisestä ruudusta :p
 
Vastaus: God of War Collection [2010]

Ykköstä en pelanut mut kakkosen omistan. Oli kyllä paras PS2-peli mitä ikinä olin pelannu. GoW3 menee ehdottomasti ostoon.
 
Ylös Bottom