Ai, tästä olikin jo ketju. En heti huomannut sitä, mutta palataan takaisin aiheeseen.
Santa Monica Studio on yksi harvoista pelistudioista, joihin minulla on edelleen todella vahva luotto. Vaikka God of War Ragnarök onkin omasta mielestäni sarjan heikoimpia pelejä, pidin siitä silti enemmän...