Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onkos kellään Xbox Series X:llä ongelmia signaalin katoamisen kanssa? Yritin 4k/120hz/VRR -asetuksilla alotella mm. Haloa, ja yhtäkkiä tv leipoi kiinni ja signaali katosi. Tarvi bootata sekä boxi että telkkari, jotta löysivät taas toisensa. Telkkarina 3kk vanha LG B9 55". Jotain ohjeita löysin...
Kiitos KonsoliFinin forumisteille CDONin peruutusboxien vinkkauksesta: paketti nytkähtänyt liikkeelle kohti Suomen kauneinta ja pian pelaillaan. Upea yhteisö! Rakkautta!
Asiakaspalvelusta vastasivat mulle, ettei ainakaan Tampereella tai Turussa Gigantti tule yhtään hyllystä myymään. Kai sitä Forumia voisi sitten miettiä.
Eli aika ristiriitasta tietoa kaikkinensa. Forumista ainakin saa hyllystä, ja jonkun mutuilla myös mahdollisesti muista (Gigantin) myymälöistä? Nälkäpeli luvassa!
Mites onko Giganttiin tulossa julkaisupäiväksi Series X:ää myyntiin myös kivijalkamyymälöihin? Täällä oli jollakin tietoa, että All Accessin kanssa niitä ilmeisesti joitakin myydään. Mahtaakohan jengi olla menossa Tampereella jonottelemaan yöllä niitä sieltä?