Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenen Jirza uusimmat tuotokset

  1. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Se nyt oliskin, että tuotaisi onlinesta tutut haikortit myös yksinpelin puolelle. :D
  2. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Ei, mutta jää ennakkotilaus-härpäkkeet saamatta, jos peliä ei osta ajoissa. Ja juuri niillä houkutellaan ostamaan peli täyteen hintaan. Onneksi itselleni nuo lisäkilkkeet ovat luokkaa "turhaa paskaa", joten peli on minulle näillä tiedoilla alelaari-kamaa. 80 euroa latauslipukkeesta ilman...
  3. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Tää oli se pahin, mitä osasin epäillä jo pari vuotta sitten. No joo, tulee sieltä fyysinen julkaisu, mutta se sisältää vaan latauslipukkeen eikä lainkaan levyä. Levyn puuttuminen on kuitenkin itselleni niin merkityksellinen juttu, että peli noukitaan vasta alelaarista.
  4. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Ennakkotilaus on mahdollista jo heti keskiyöllä. Ja kuten alalla on jo pitkään ollut tapana, niin ennakkotilaajille on tarjolla myös ylimääräistä hilpettä. https://www.rockstargames.com/newswire/article/5171972o3ak5oa/pre-order-grand-theft-auto-vi-on-june-25
  5. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Kannattaa muuten varautua, että tekevät saman tempun kuin RDR2:n kanssa. Eli se kaikista kallein erikoisversio ei sisällä edes peliä.
  6. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Jännää kyllä, kuinka moni on valmis maksamaan tästä pelistä ties kuinka paljon, vaikka edelleen pelistä ei tiedetä juuri mitään. Toki mulle yksikään GTA ei ole ollut mikään elämää suurempi juttu. Pelejä muiden joukossa, jotka eivät tee muita pelejä tarpeettomiksi.
  7. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Mulle mikään peli ei ole edes yli 50€:n arvoinen, niin aika räkäsen naurun julkaisijat saisivat tuolla hinnalla. :D
  8. Jirza

    Ketutuskeskustelu

    Kyse oli vaan siitä, etteivät foorumiviestit juurikaan eroa somepostauksista. Molemmissa on tarve kirjoittaa jotain muiden nähtäville. Ja totta kai tänne saa ja pitää kirjoittaa peliaiheisista asioista. Niin minäkin kirjoitan. Se on juurikin tämän foorumin tarkoitus.
  9. Jirza

    Ketutuskeskustelu

    Jep, tai kauhea tarve ilmoittaa, miksi joku peli kiinnostaa/ ei kiinnosta.
  10. Jirza

    Ketutuskeskustelu

    On muuten Facebook nykyään sellainen kaatopaikka, ettei sitä viitsi edes käyttää. Liikaa mainoksia ja jonninjoutavia suosituksia ja ehdotuksia. Kaipaan sitä aikaa, kun Facen feedissä näkyi vain kaverien päivitykset, eikä mitään muuta.
  11. Jirza

    Grand Theft Auto VI

    Vielä en ole kovin innostunut, kun pelistä ei edelleenkään tiedetä juuri mitään, mutta ainakin nyt uskaltanee sanoa, että marraskuun julkaisu tulee pysymään.
  12. Jirza

    Pelien ja laitteiden hankintaketju

    Tässä tämän kesän pelattavat. Bondi lähti 35 eurolla ja Clair Obscur 30 eurolla.
  13. Jirza

    PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    Mutta onko niillä ollut mitään tarvetta tähän? Pelit ovat olleet sekä myynti- että arvostelumenestyksiä ja konsolitkin menevät kaupaksi. Aivan varmasti sieltäkin tultaisiin ohjaamaan porukkaa pihalle, jos tulosta ei tulisi ja käppyrät osoittasi kohti kaakkoa.
  14. Jirza

    Mitä juot?

    Limun juontia olen vähentänyt merkittävästi parin viimeisen vuoden aikana, mutta olut edelleen maistuu. Tietty alkoholin käyttöäkin olen pyrkinyt vähentämään, mutta onneksi holittomien oluiden valikoima on mukavasti lisääntynyt viime vuosina. Tällä hetkellä Heinekenin 0% lasipullosta on...
  15. Jirza

    PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    Palkat ovat varmaan ok luokkaa, mutta itseäni on todella paljon nyppinyt työntekijöiden kaltoin kohtelu, joista on uutisoitu ainakin Naughty Dogin ja Rockstarin kohdalla, mutta aivan varmasti tähän ovat syyllistyneet monet muutkin pelitalot. Esimerkiksi RDR2:n crunchin aikana uutisoitiin, että...
Ylös Bottom