Tää oli se pahin, mitä osasin epäillä jo pari vuotta sitten. No joo, tulee sieltä fyysinen julkaisu, mutta se sisältää vaan latauslipukkeen eikä lainkaan levyä. Levyn puuttuminen on kuitenkin itselleni niin merkityksellinen juttu, että peli noukitaan vasta alelaarista.