Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenen Juhis82 tuoreimmat tapahtumat

  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    On digiversiossa se hyvä puoli tietty että ei tarvii pelata levyjen kaa. Ja kyllä toi fyysinen varmasti hyllyyn tulee. Koska hyvää...
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Onko tietoa onko tuossa kotelossa vaan tosiaan latauslipuke vai löytyykö siitä myös kartta?
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Ei ole onnistunut ainakaan täällä. Edelleen näkyy add wishlist
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Joko porukka on saanut ennakkotilattua
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    "Vaan" digi versio? Ei sillä ettäkö haittais. Pääsee heti pelaamaan 19.11. Mutta joo. Missä ne fyysiset kopiot ja niiden ennakkotilaus
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    No rehellisyyden nimissä täytyy sanoo että pelko on että ne erikoisversiot myydään loppuun.
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Onko mitään aavistusta mihin aikaa ylihuomenna myyntialkaa vai alkaako se heti kun vuorokausi vaihtuu?
  • J
    Juhis82 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Siitä tiedetään että se on Rockstarin uusi peli joka tulee jälleen venyttämään videopelien rajoja. Ei sitä muuta tarvitse tietää. Jos...
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Mä ajattelen näin että itselle ei vaan ole sellaisia pelejä tulossa jotka jaksaa innostaa joten hyvin voi maksaa tästä vähän enemmän...
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Vihdoinki. Mahtavaa. Tosin itsellä pieni pelko että pitääköhän ennakkotilauksen suhteen olla kuinka nopee/onnekas että saa haluamansa...
  • J
    Juhis82 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Voisko ennakkomyynti alkaa ilman että siitä ilmoitetaan ennakkoon?
Ylös Bottom