Oon samaa mieltä Badarin kanssa. Oli kiva seurata tarinankaartasi alun mekaniikkakiukusta lopun ylistykseen. Tunnistin paljon omaa kokemustani samalta matkalta.
Mulla jäi woman's lot -lisuri kokematta, kun tatitin ykkösosaa maaliin kelloa vastaan ennen kakkosen julkaisua. Ehkä pitää...
Minä sain pojaltani Shadow of the Erdtreen synttärilahjaksi. Hän haluaa epäilmättä pelata sen itsekin. Me pelasimme emopelin läpi lähes samassa tahdissa. Oli mahtavaa vertailla erilaisia taktiikoita samoihin pomoihin (minä juustotin ja hän voitti ne taidolla) ja yrittää epätoivoisesti yhdessä...
Tape 1 ja Tape 2 taputeltu maaliin. 13 tunnin siivu.
Olin ensimmäisen puoliskon jälkeen enemmän mehuissani kuin jälkimmäisen puoliskon jälkeen. Kyllähän tässä oltiin synkkien teemojen äärellä, mutta tällä kertaa Don't Nod ei onnistunut tiristämään kyyneleen kyyneltä. Jotenkin tuntui, että...
50 tuntia assasinointia takana. Väliraportissa listatut hyvät ja huonot puolet vain vahvenivat entisestään. Loppumetreillä päädyin pudottamaan taisteluvaikeuden helpolle, kun risoi se pakotetun grindaamisen tarve. Turhautti, kun kuminauharivivihollisetkin alkoivat vain imeä loputtomasti...
Täälläkin on odotukset korkealla. Useasti katsotun trailerin perusteella odotin jo uutta omaperäistä iipeetä hienoilla maisemilla ja kunnon ääninäyttelyllä. Onneksi kriitikot ovat vielä näemmä herttaisen yksimielisiä mestaripala-laatuleimasta. Ladattu on ja pitää kärvistellä työpäivä loppuun...
27 pelipäivää, 10 oikeaa tuntia ja 13 sivua käsin kirjoitettuja muistiinpanoja myöhemmin odotan edelleen tajunnanräjähdystä, mutta jos vielä yksi päivä. Huomaan, että mysteerit kutkuttelevat mieltä myös silloin, kun en pelaa. Hyvän pelin merkki.
Mä olen pelannut päivään 9 asti ja tulin tänne katsomaan ovatko muut löytyneet perustelut 90+ pisteelle. No ehkä muutama päivä vielä. Erehdyin haaveilemaan uudesta Outer Wildsista, mutta ehkä liikaa toivottu.
Mä oon naarannut feodaali-Japania nyt 25 tunnin edestä ja on aika väliraportin: Olen pelannut kaikki Ass Creed -sarjan pelit -- ainakin ne viralliset isot julkaisut. Kyllähän tämän sarjan pelillinen koukku jaksaa viehättää, jos kohta onneksi Ubisoft ei sentään ihan joka vuosi julkaise uutta...
Cthulhun kulttilaisena ostin pelin (sen kehittäjän itse julkaiseman version) kovin odotuksin. Kädestä pitelemättömyys viehättää, vaan vaarana on se, että peli jää helposti kesken. Tälle kävi juuri niinkään. Ehkä tuo remasterointi innostaa pelaamaan loppuun asti.
Kickstarttasin ukrainalaisen...
Pitää ihan kiittää tästä reseptistä. Oon nyt tehnyt tätä kahdesti ja molemmilla kerroilla täälläkin on perhe nuollut kattilan pohjat. Ensi kerralla pitänee tehdä salaa vain itselle. Sun reseptillä tulee erinomaisen maukas keitto!
83 tuntia siinä meni. Häissä käytiin jo alkumatkalla, joten paljon ehti tapahtua vielä niiden jälkeenkin. Ihastuin ikihyviksi ykkösosaan, mutta purnasin vielä arviossani näpeille lyövää pelimekaniikkaa. Kakkososassa oikeastaan koko pelattavuuteen liittyvä purnuulistani oli korjattu tai ainakin...
Tuon pelaamisen vaivattomuuden siivittämänä (ja huomenna ehtyvän PS+-kuukauden kannustamana) vein Rakuuna-ajan lopputeksteihin asti. 33 tuntia naarasin lähinnä yksinomaan main quest edellä -- ja sehän kostautui loppuhuipennuksessa karulla tavalla.
Aiemmin jo ehdin listata plussia ja miinuksia...
Mä vollotin vallan vuolaasti viimeisessä tehtävässä, kun BB's Theme -biisi alkaa soida.
Minä tuskin maltan odottaa tätä videopelimaailman ehdan auteurin seuraavaa häröpalloa. Varmaa on, että luvassa ei ole ainakaan ylikansallisen firman johtoporsaan kaikille valmiiksi pureskeltu...
Nohhoh! Kolme vallan tunnelmalliselta vaikuttavaa Mythos-peliä julkaistu samana päivänä! Kyllä meitä wannabe-kultisteja nyt hemmotellaan.
Moundin fiilis näytti hienolta, mutta pieni huoli on oikean jännityksen säilymisessä, kun kolmen kaverin kanssa samalla nauretaan hupsuuksille.
Abyssissä...
Kiitos tästä nostosta. Cthulhu-hörhönä tykkäsin TSC 1:sestä, vaikka se olikin vähän karhea reunoiltaan. Kickstarttasin nyt riemulla kakkososaa, jotta Frogwares voi ylläpitää ukrainalaista insinööritaideosaamista ilman julkaisijaperseilyriskiä.