Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenen Murdoc uusimmat tuotokset

  1. Murdoc

    Hell Is Us

    No ei se ollut mikään kehuskelu, että olen jotenkin parempi pelaaja. Selitin vain miten tuo toimii ja sen takia ei ole tarvinnut healthpackejä käyttää. Itse olen välistä ihan jätjettömän paska pelaamaan niin ei se siitä kiinni ole. Itse toimin niin, että lyön vain kerran tai kahdesti, väistän...
  2. Murdoc

    Hell Is Us

    Se rinkula palauttaa suhteessa sitä enemmän energiaa mitä enemmän kerkeät vihulle tehdä damagea. Ja tuota voi tehdä peräkanaa monta kertaa. En ole tainnut itse käyttää yhtään health packia vielä koko pelin aikana. :)
  3. Murdoc

    Hell Is Us

    Hmmm, mutta se renkulahan on kiintenä varmaan jonkun lähemmäs 2s? Tai siis tuntuu ainakin, että se on tosi armollinen siinä se ajoitus. Ei kuitenkaan mitään Sekiron tai Lies of P parryn tasoisia ajoituksia vaativa.
  4. Murdoc

    Hell Is Us

    Kannattaa opetella tuo energian palautus sillä oikealla ylänapilla. Se on pääasiallinen tapa palauttaa tässä energiaa takaisin. Katsot vain, että se valkoinen renkula on kiinteä hahmosi ympärillä ja silloin painat sitä nappia. Tuo on aika löysä ajoitukseltaan, että ei tarvitse olla kauhea hoppu...
  5. Murdoc

    Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

    Tästä on tulossa trilogia ja tämä on sen toinen osa. Käsittääkseni eka osa ja tämä kuvattiin samaan aikaan.
  6. Murdoc

    Hell Is Us

    No ei tämä onneksi turhauttavan tai liian vaikean puolelle mene. Nuo mistä ei jää on aika pieniä juttuja ja päätehtävistä taas jää jälki.
  7. Murdoc

    Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

    Okei, näkemyseroja sitten hektisyyden suhteen. :)
  8. Murdoc

    Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

    Ootko millon viimeksi pelannut CODeja? Vaikka tuo BF6 beta olikin paikoin hektistä niin ei se minusta ollut vielä lähelläkään CODia. :)
  9. Murdoc

    Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa

    Juu mulla ei briteistä tietenkään ole kokemusta, eikä ole tarvetta käyttää työssä mutta 30k tulee vuodessa kuitenkin kilometrejä. Ja täällä noita nopeita latureita on ihan joka nurkalla nykyään ja tulevat myös huomattavasti halvemmaksi, kun vastaavasti diesel tai bensa vaikka pikalaturilla...
  10. Murdoc

    Hollow Knight: Silksong

    Jep, tässä lähti aivan järki kyllä. En tajua miksi tekijät edelleen tekee noita, että ennen pomoa tai jotain vastaavaa vaikeampaa kohtaa ei ole tallennuspaikkaa. Saa peli vaikea olla mutta tuollaiset suunnitteluratkaisut tekevät noista kohdista äärimmäisen turhauttavia.
  11. Murdoc

    Autoilun ihanuutta ja omistamisen tuskaa

    223 mailia (350km) on kuitenkin ainakin omalla ajolla ihan tarpeeksi. Tuohon matkaan on jo pakko tehdä vähintään yksi pysähdys minkä aikana auton voi ladata samalla, kun käy syömässä/kahvilla. I5:ssa on myös suht nopea lataus, noin 200kw DC laturilla niin lyhyelläkin paussilla saa hyvin...
  12. Murdoc

    Hollow Knight: Silksong

    Just tämmösessä itekkin ja meinaa suututtaa ihan kunnolla, kun 10 kilsaa haastavaa hyppelyä ja lopussa vielä tommonen gauntlet. Ei kauheesti naurata. Minusta tuo diagonal pogo on liian epätarkka noihin hyppelyihin. Tai sitten en tosiaan vaan osaa enää.
  13. Murdoc

    Hell Is Us

    Tähän jo vastasinkin. Mielestäni aika loogista miksi eri hahmot tietää eri asioita, mahdollisesti ristiriitaisia asioita. Näinhän se on.
  14. Murdoc

    Hollow Knight: Silksong

    Mitäs jengi on mieltä tuosta alasviistoon lyönnistä? Ehkä skill issue mutta kyllähän tuo on vittumainen käyttää varsinkin noissa tarkkuutta vaativissa tasohyppelyissä. Tuo Switchin pieni oikea tattikaan ei ole ihan paras mahdollinen tuohon touhuun.
  15. Murdoc

    Hell Is Us

    Huoh. Itse sinä tuon Rebecan mainitsit ja sitä ihmettelit. Miksei siihen nyt olisi saanut vastata? Eikö muka ole loogista, että toinen hahmo pelissä ei tiedä tuon hahmon kohtaloa ja toinen tietää paremmin? No ei tuossa pelkkien nimienkään varassa tarvinnut kyllä mennä. Aika selkestä tuon näki...
Ylös Bottom