Tämä on nykyään yksi iso ongelma. Numeroita löytyy loputon määrä, aina saavat jostain uuden numeron mikä ei ole estetty. Puhelin soi, katsoo kännyä että pelkkä numero, jahas, no pakko vastata kun myynti-ilmoituksia netissä että jos se on vaikka joku auton ostaja. Sitten siellä on näitä tyrkyttäjiä.