Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenen rap uusimmat tuotokset

  1. rap

    Grand Theft Auto VI

    Joulumarkkinoille toi fyysinen julkaisu olisi loistava juttu mutta tulee kyllä tosiaan yllättävän nopeasti jos pitää paikkansa. Mietin että mitä jos se todella tulee joulukuussa. Jaksaako sitä odottaa. No en :D Ennakkotilasin Puolenkuunpelistä kun sieltä saa 1$ setelin pelin mukana, näin...
  2. rap

    Laatusarjat televisiossa ja muualla

    Netflixistä kattellu Dallasin Cheerleaderit sarjan kolmatta kautta joka just lisättiin. Sarjassa seurataan nuoria naisia hakuvaiheesta cheerleaderiks ja on meinaan hottia katseltavaa:cool: Outer Banks seikkailusarjan viimeinen eli 5. kausi alkaa vihdoin Netflixistä 20.08.2026. House of the...
  3. rap

    Grand Theft Auto VI

    Niin voihan sen perus pelin ostaa ensin ja sitten joskus myöhemmin päivittää ultimateen jos haluaa.
  4. rap

    Grand Theft Auto VI

    Mitä helvettiä, fyysinen jossa ei ole levyä:oops:o_O Ihan perseestä tämmöinen näin fyysisten pelien keräilijänä. Haen kuitenkin sen kotelon hyllyyn joka tapauksessa:rolleyes:
  5. rap

    Grand Theft Auto VI

    Mistään muusta pelistä en maksais yli 70€ paitsi GTA:sta ja Gran Turismosta. Ne on poikkeukset. GT7 25th anniversary edition 104€ mun kallein koskaan ostama peli. Katoin oman kokoelman tietoja niin olen maksanut GTA 5 160€ (2013 ps3 60€, 2015 ps4 60€ ja 2022 ps5 40€) Tällä viikollahan saadaan...
  6. rap

    Grand Theft Auto VI

    GTA peli on kyllä sellainen poikkeus että ostan heti julkaisussa vaikka tuolla 89€ hinnalla. Tätä on odotettu jumalattoman kauan.
  7. rap

    God of War Laufey

    Onhan noissa nyt eroa kun yö ja päivä kun vertaa yläriviä alarivin kuviin.
  8. rap

    Grand Theft Auto VI

    Vielä 5kk... Mielenkiinnolla odotan että kerättäviä juttuja pelissä on. Veikkaan että tyyliin tuhat pulun karvaa haettava ympäri mappia :D
  9. rap

    Grand Theft Auto VI

    Vihdoinkin! Hintaa kyllä panttaavat viimeiseen asti. Viikon päästä ainakin tiedetään se. Jokohan se kolmas traileri tulis kans viikon päästä?
  10. rap

    Ketutuskeskustelu

    Tuo palvelu on itsellä päällä eikä muita ole tullut paitsi tämä Pelit lehden juttu kun siellä numero tietysti kun Pelaajaa tilasin. Mulla sama. Pelit lehti ei kiinnostanut yhtään, Pelaaja kiinnosti ja oli paljon parempi.
  11. rap

    Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

    Sähköpostiin tuli ilmoitus että steamiin on nyt julkaistu Taxi Simulator demo. Melkein 5 vuotta ollut toivelistalla ja nyt vasta saadaan demo. Testasin sen ja saa heti poistaa listalta, hirveetä kuraa. 5 vuodessa saatu tämmönen aikaiseksi:
  12. rap

    Ketutuskeskustelu

    Samaa kans vihaisena sanonu kun tuota Pelit lehteä tyrkyttävät että laita nyt jo sinne tietoihin että en tilaa. Senkin sanonut jo moneen kertaan eikä mene perille.
  13. rap

    Ketutuskeskustelu

    Tämä on nykyään yksi iso ongelma. Numeroita löytyy loputon määrä, aina saavat jostain uuden numeron mikä ei ole estetty. Puhelin soi, katsoo kännyä että pelkkä numero, jahas, no pakko vastata kun myynti-ilmoituksia netissä että jos se on vaikka joku auton ostaja. Sitten siellä on näitä tyrkyttäjiä.
  14. rap

    Ketutuskeskustelu

    Menny kyllä Pelit lehden toiminta ihan överiksi ja jo häiriköinniksi. Tammikuussa lopetin tilauksen kun Pelaaja lehti loppui ja tilalle jatkui Pelit lehti. Pelaajasta lähes täydellinen kokoelma, vain 11 ensimmäistä numeroa puuttuu enkä ala Pelit lehteä keräämään kun kaikki nurkat täys kokoelmia...
  15. rap

    Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

    Lawn Mowing Simulator 2 tulossa tänä vuonna. Testasin demon steamissa, hyvää oli pelattavuus. Vois ostaa tämän kyllä. Powerwash simulator 2 on edelleen pesemättä Adventure Time dlc eikä tuo Star Warskaan hirveästi nappaa.
Ylös Bottom