Ei tuosta kannata mitään häpeää tuntea, päinvastoin, monet pystyy tuohon vaikka vähemmistössä onkin :) Hyvä! :)
Itsellä ole moista kyvykkyyttä, varmaan jonkinlaisella harjoituksella voisi tuossa edistyä mutta mukavuudenhaluinen kun olen, niin ole juurikaan harjoitellut