Pääkallot ovat miltei aina kuuluneet Halo-sarjaan (taisivat olla Halo 2:ssa ensimmäisen kerran, yli 20v sitten). Eli en sanoisi teennäiseksi tai huonosti toteutetuksi jutuksi, vaan lisäävät osaltaan uudelleenpeluuarvoa ja kutkuttavat myös keräilyviettiä etenkin saavutusten metsästäjillä...