Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Evil West

Tää peli on mulla "ostoskorissa" ollut julkaisusta lähtien mutta joku pelissä vähän arveluttaa joten olen jäänyt odottelemaan alennuksia. Tän pelin kohdalla ei vaan ole tuntunut olevan mitään kunnon tarjouksia että sais esim alle 20€ kuten ei atomichearttikaan tunnu menevän alennukseen millään.
Vähän huonosti olen itsekin tästä alennuksia bongaillut, vaikken tosin juuri tätä ole erikseen etsinytkään. Tarjoushaukkailen vähän kaikkia pelejä. :D

Oma läpipeluu tapahtui nyt Game Passin kautta, mikä olikin näin hyvälle pelille ihan no-brainer. Jos olisin tiennyt kuinka hyvin omaan makuun tämä osuu, niin kyllä tästä helposti olisi voinut 30-40e maksaa. Toki ihan se alkuperäinen ovh on vähän jyrkkä hinta pelin pituuden huomioiden, mutta New Game+ ja jopa rampautettu yhteistyöpelitila antaa jonkin verran lisäarvoa.
 
Tulipa nyt gamepassista kokeiltua ja no ei tästä nyt ihan hirveästi jäänyt mitään käteen. Grafiikat oli aika B luokkaa, joskus aika hirveän näköisiä taustoja. Tosin peli pyöri hyvin kun ei ollut kauhean näyttävä. Gameplay ei jaksanut koukuttaa, selkeästi pelin heikoin puoli ja ei vaan saanut kiinni siitä. oli niin by the numbers putki mäiskettä kun voi vaan olla. Paras osa-alue oli selkeästi tarina, hyviä hahmoja, mielenkiintoisia tapahtumia ja teema toimi. Puoleenväliin pelasin mutta ei vaan lähde, poistoon ja olen hyvin onnellinen etten tähän koskaan rahoja laittanut vaikka usein kävi mielessä.
 
Ylös Bottom