Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiana Jones and the Great Circle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Eli siis jos laitan Indiana Jonesin pleikkariin, niin napsahtaako minulle suoraan platina, koska Xboxilla on jo täysi tonni? Jos näin on, niin joku voisi lainata pelilevyä hetkeksi. :)
Kyllä. Itse sain heti auki 37/46 trophyistä, kun olen boksilla jo saanut achievementteja silloin, kun tämä sille julkaistiin.

Tallennus ei siirry, mutta trophyt/achievementit kyllä.

Itse pelasin myös XSX version ja hyvin pyöri ja oli nätti. Itse peli oli ihan hyvä mutta jostain syystä sivutehtävät ei kiinnostanu vaikka yleensä peleissä koluan ne kaikki läpi, tässä lähinnä tarinalla vaan kohti maalia.

Meikäläinen jäi taas ihan koukkuun tähän. MachineGames osaa hommansa ja on tullu jokainen niiden peleistä pelattua useampaan kertaan :D
Omalla kohdalla tämä oli viime vuoden paras peli. Mutta kun kolusin joka nurkan ja keräsin kaikki achievementit, niin en kyllä jaksa näin nopeasti lähteä uusintakierrokselle. Ehkä esim. vuoden päästä ei olisi peli niin hyvin enää muistissa.

Tosin voisin kyllä käyttää pleikkariversiota konsolissa ja ottaa trophyt talteen. :)

paras versio on ps5pro
natiivi 4k peli
Ei ole natiivi 4k vaan vaihtelee 1440p ja 4k välillä. Muuten identtinen Series X ja PS5 versioiden kanssa. Series X aavistuksen parempi versio mitä perus PS5, keskivertoa korkeamman resoluution ja tietyissä tilanteissa paremman ruudunpäivityksen kanssa.

• Like
Reactions: Zak
Siinä se nyt olisi.
Nyt vasta tuli paikallisessa Prismassa hyllyyn, ilmeisesti haasteita henkilöstössä.
Pakko oli saada levyversio, että on jotain fyysistä mitä hipelöidä ja näyttää hienolta hyllyssä.
No, tuskin tänään aloitan mutta huomenna viimeistään ruoska laulaa.

Edit. Jaa, ei tätä kyllä muutenkaan tarvitsisi tänään pelata. Ihmettelin kun asensi parissa minuutissa pelin ja sitten kun käynnisti, niin 115 gigan lataus pärähti tulille, tällä mobiili datalla n.8t lataus arvio.

Liitetiedostot

• IMG_20250420_143907.jpg
    IMG_20250420_143907.jpg
    976,5 KB · Lukukerrat: 17
Viimeksi muokattu:
Eipä se nykyään ole edes yllätys. Ja ilmeisesti tuossa on Xboxin pelien tyyli säilytetty, eli levyllä ei about mitään.
Mutta olisi se kuitenkin kiva jos se peli olisi levyllä tai suurin osa siitä.
Nyt myydään tyhjä levy ja ladataan kuitenkin koko sisältö.
No, on mulla kuitenkin kotelo ja levy mitä voin hinkata..

Mutta olisi se kuitenkin kiva jos se peli olisi levyllä tai suurin osa siitä.
Nyt myydään tyhjä levy ja ladataan kuitenkin koko sisältö.
No, on mulla kuitenkin kotelo ja levy mitä voin hinkata..
Ei se kivaa olekaan vaan ihan täyttä sontaa. Siksi itsellä loppui Xbox-pelien hankinta jo One-aikakaudelle. Ihan turha ostaa mitään levyjä kun ei ole sitä vähääkään niissä mitä yleensä on.

Keskiviikkona sain pelin ja olipas melkoinen asennuspaske. Piti olla peli päällä, että sain tuon asennettua ja ladattua loppuun. Alun siinä pelasin, sitten pyysi lataamaan lisää. Eilen jatkoin ja voi pojat tämä nappas mukaansa! En muista millon itellä on näin koukuttanu joku peli. Hauskaa Indymäistä läppääkin mukana.
Vatikaani menty ja jos tämä tästä vielä paranee niin huhuh. PS5 Prolla mentiin, en huomannu bugeja, mitä nyt yksi ruumis lensi seinän läpi välivideon jälkeen.

Ylös Bottom