Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)

RoadCraftin ensimmäinen kartta pelattu 100%. Alkuun oli miettimistä että mistä taas mikäkin toimii ja miten tässä edetään mutta kyllä se lähti sujumaan. Pari tuntia meni ekaan karttaan. Kun laittaa reitin ai autoille minne mennä tehtaalta toiselle niin se on hauskaa seurattavaa. Jatketaan seuraavaa karttaa, siinä heti jo maastokin paljon vaikeampaa kulkea.

RoadCraftin ensimmäinen kartta pelattu 100%. Alkuun oli miettimistä että mistä taas mikäkin toimii ja miten tässä edetään mutta kyllä se lähti sujumaan. Pari tuntia meni ekaan karttaan. Kun laittaa reitin ai autoille minne mennä tehtaalta toiselle niin se on hauskaa seurattavaa. Jatketaan seuraavaa karttaa, siinä heti jo maastokin paljon vaikeampaa kulkea.

Milläs pelaat, millainen on suorituskyky. Jonkun Xbox videon näin että peli näytti pyörivän suht hyvin.

Itsekin lunastin eilen RoadCraftin ja pelailin ekan kartan, sekä vähän alkua toisesta. Maistuu! Huomattavasti kiinnostavampi tekele kuin Expeditions, vaikka vähän oli kyllä pelko persauksissa tuon suhteen. Seuraavaksi pitäis alkaa asvalttihommiin! Itse pelaan PS5:llä ja eilisen session Portalin kautta, en kiinnittänyt huomiota suorituskykyyn tai sen puutteeseen sen suuremmin.

Itselläni jo 17 tuntia takana ja kolmannessa mapissa. Pitihän se suon poikki rakentaa valtatie ja päällystää asfaltilla. Aivan huikea peli. Odotukset olivat korkeat ja sain enemmän mitä odotin. Iso suositus, jos hiekkalaatikko leikit kiinnostaa isoilla leluilla.

Jos nyt joku ärsyttävä asia pitää RoadCraftista tällä kokemuksella mainita, niin se on kyllä tuo AI-rahtareiden reititys ja kuskien tekoäly. Jos reitillä on tehdasalueen portti kiinni, koko kolonna vetää massiivisen ketjukolarin päin ko. porttia. Tai jos reitillä on yksi kivi, jää siihen taatusti joku kiinni. Toki se on tielaitoksen, eli pelaajan duuni pitää ne väylät auki, eipä siinä! :D

Milläs pelaat, millainen on suorituskyky. Jonkun Xbox videon näin että peli näytti pyörivän suht hyvin.
Ai niin se jäi mainitsematta, PS5 pelaan. Hyvin pyörii, ei ongelmia. Tuo AI autojen tekoäly kyllä pistää huokailemaan pelatessa, en ymmärrä miksi ne ottaa käännökset niin pirun kaukaa. Kun laittaa portista ihan keskeltä sen reitin niin auto koukkaan kaukaa ja nokka kolisee portin viereen seinään.

Jostain syystä mulla ei näytä tallnnuksen tiedoissa mitään peliaikaa, lukee 0 tuntia kun peliä jatkaa vaikka oikeasti pelattuna nyt jotain 4 tuntia. Vielä ainakin maistuu oikein hyvin peli.

Roadcraftin kolmannessa, Sunken kartassa ilmeisesti pelin etenemisen estävä bugi kun hiekkaa ei voi lisätä autoon. Pitäisi avata hiekkapaikka mutta se ei onnistu. Tässäkin pelissä käy samanlailla kun näissä edellisissä, että toisaalta kiinnostaisi mutta menee liian vaikeaksi ja peli jää kesken.

Roadcraftin kolmannessa, Sunken kartassa ilmeisesti pelin etenemisen estävä bugi kun hiekkaa ei voi lisätä autoon. Pitäisi avata hiekkapaikka mutta se ei onnistu. Tässäkin pelissä käy samanlailla kun näissä edellisissä, että toisaalta kiinnostaisi mutta menee liian vaikeaksi ja peli jää kesken.
Itsekin ihmettelin hyvän tovin, että millä pirulla saa hiekkapaikan auki, kunnes keksin UI:n kömpelyyden ja siirsin toisella tatilla kursoria oikeaan kohtaan ja johan onnistui.

Siirtelin kartalla kursoria kaikkialle, ei aukea. Mulla lukee sand quarryssa että 3 bensakanisteria to activate paina x. Mulla on 6 noita kanistereita eikä siltikään aukea. Toi tekoäly on kyllä niin perseestä tässä kun laittaa reitin tehtaalta tehtaalle... Ne autot ei osaa kulkea edes suoraa tietä. Lopputulemana lensi levy koneesta pihalle aika nopeasti...

Siirtelin kartalla kursoria kaikkialle, ei aukea. Mulla lukee sand quarryssa että 3 bensakanisteria to activate paina x. Mulla on 6 noita kanistereita eikä siltikään aukea. Toi tekoäly on kyllä niin perseestä tässä kun laittaa reitin tehtaalta tehtaalle... Ne autot ei osaa kulkea edes suoraa tietä. Lopputulemana lensi levy koneesta pihalle aika nopeasti...
No eikös se pointti juuri oli, että sinä scouttaat ja valmistelet sen reitin ensin? Ja silloinkin pitää katsoa tarkkaan se piirtämäsi reitti ettei siellä ole mitään ihmeellistä.

Onkos muilla Xbox pelaajilla hdr ongelma roadcraftissa? Muissa peleissä tuo toimii, mut viime päivityksen jälkeen tuo ei mene päälle ja peli näyttää niin mössöltä. Ja ku ikänäkö puskee päälle on tuo peli tällä hetkellä itselleni kelvoton pelaa.

Ylös Bottom