Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
ainiin tossa aamu yöstä oli Death Stranding 2 showcase ja Kojiman ja kumppaneiden haastattelut, täytyy kattoa että ehtiskö tässä ensimmäisen osan pelaamaan läpi, ennenkö 2 osa julkaistaan kun eihän tässä ole enää kun reilu 3 viikkoa julkaisuun

ainiin tossa aamu yöstä oli Death Stranding 2 showcase ja Kojiman ja kumppaneiden haastattelut, täytyy kattoa että ehtiskö tässä ensimmäisen osan pelaamaan läpi, ennenkö 2 osa julkaistaan kun eihän tässä ole enää kun reilu 3 viikkoa julkaisuun

Kaksi viikkoa tosiaan julkaisuun ja kyllä sä ehdit ykkösen pelaamaan, jos et sivujuttuja kauheasti tee.

Melko hyvin on pystyny pitää näppinsä erossa kaikista gameplay viittaviin videoihin, koska tämähän tulee olemaan itselleni selkein goty miesvuosiin. Vielä kun jaksais 2 viikkoa!

Itse en ole katsonut ensimmäistä traileria enempää. Tosin sen verran osui silmään että tässä on
hahmon kehitystä eri kyvyille ja aseluokille mikä tuo syvyyttä kertaheitolla lisää.

Loma alkaa ensiviikolla niin voi olla et joutuu lähtee seikkaileen pelin ilmestyessä. Ellen ole täysin Switch 2 lumoissa.

Itse en ole katsonut ensimmäistä traileria enempää. Tosin sen verran osui silmään että tässä on
hahmon kehitystä eri kyvyille ja aseluokille mikä tuo syvyyttä kertaheitolla lisää.

Loma alkaa ensiviikolla niin voi olla et joutuu lähtee seikkaileen pelin ilmestyessä. Ellen ole täysin Switch 2 lumoissa.
Joo hyvin vähään olen jättänyt myös itse katselut. Ostin sen limited edition DS2 ohjaimenki! Eka osa tuli pelattua miltei 3x läpi ja nyt pitäny yli puol vuotta näpit erosssa, koska kyllähän ähky tulee ihan jokaiseen peliin, yleensä =)

Täällä sama homma, mahdollisimman sokeasti pelin pariin niin saa parhaat kokemukset.

Muutenkin nykyään harmittaa kuinka herkästi leffojen ja pelien trailereissa näytetään asioita eikä jätetä asioita vain siinä hetkessä koettaviksi.

Täällä sama homma, mahdollisimman sokeasti pelin pariin niin saa parhaat kokemukset.

Muutenkin nykyään harmittaa kuinka herkästi leffojen ja pelien trailereissa näytetään asioita eikä jätetä asioita vain siinä hetkessä koettaviksi.
Niinpä ja nytkin on ihan pirusti jo gameplay kuvaa tästäkin pelistä..

Ylös Bottom