Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikään nyky ressoista ei päihitä tuota typeryydellään eikä toivottavasti mikään tulevakaan.Varsinkin pomomatsit joissa ei ole mitään järkeä. Jos RE6:n T Rex aiheutti myöyähäpeää, niin kyllä Village pisti paremmaksi.
Ai hemmetti. Kirjoitushetkellä olin ihan unohtanu nämä muut muodot. Jotenkin se T Rex tulee aina mieleen kun puhutaan RE6:sta. Siinä on kyllä veikeä peli, jonka olisi kyllä voinut jättää tekemättä.Mikään nyky ressoista ei päihitä tuota typeryydellään eikä toivottavasti mikään tulevakaan.
Spoilereita re6:sta.
Simmons kun muuttui muutaman kerran tuosta t-rex muodostaan vielä takaisin ihmiseksi ja vielä myöhemmin helvetin isoksi kärpäseksi ja tuota ennen se oli joku koira, härkä, centauri who the fuck knows what![]()
Itselleni Village on itse asiassa paras Resident Evil-peli. Pelissä on jollakin tapaa tunnelma hyvin ainutlaatuisella tavalla kohdillaan. En osaa edes kunnolla selittää. Ei se varmaankaan ihan pelottavin RE-peli ole, mutta itse en varsinaisen kauhuelämyksen takia ole noista peleistä tykännyt, vaan sellaisen omanlaisen tunnelman ansiosta. Varsinaisesti huonoihin RE-peleihin en ole tainnut törmätäkään. Itse kun pidän jopa kutosestakin. Mukavaa co-oppia RE-pelien maailmassa. Juoni ja tietyt kohtaukset toki myötähäpeää aiheuttavia. Mikään ei silti voita myöhäpeässä sitä RE5:n valtavan kivenlohkareen mäiskimiskohtausta. Ei hitto miten älyvapaata kertakaikkiaan!Village on ihan hiton kova peli myös ja itse nostaisin sen jopa seiskan ohi. Toki se on ehkä vähän samaa kuin Dark Souls 3 on Dark Soulsille: eräänlainen pastissi aiemmasta osasta ja/tai muista pelisarjan klassisista jutuista. Tosin juuri sen takia varmaan myös DS3 on niin tykätty teos.
Anteeksi mitä ja mihin? Ei tuollaista ole peruspelissä (ilman modeja). Googlasin.Kaikkihan me varmasti kokeiltiin sitä kärpäslätkää "johonkin"
W.T.F. Tämän takia tekisi mieli jo pelata se peli. Silloin joskus ostin ekasta alesta varmaan 20 eurolla ja pelattiin kaverin kanssa joitain tunteja, kunnes todettiin että hirveää paskaa. Eikä se vielä edes ollut mitään tuollaista.Spoilereita re6:sta.
Simmons kun muuttui muutaman kerran tuosta t-rex muodostaan vielä takaisin ihmiseksi ja vielä myöhemmin helvetin isoksi kärpäseksi ja tuota ennen se oli joku koira, härkä, centauri who the fuck knows what![]()
Itse en koskaan ole tuota pitänyt mitenkään outona Resident Evilien kontekstissa. Niissä kun on niin paljon kaikkea muutakin ylilyötyä ja/tai typerää. Suurin osa niistä on vieläpä sitä, joka näissä juuri viehättää.Juoni ja tietyt kohtaukset toki myötähäpeää aiheuttavia. Mikään ei silti voita myöhäpeässä sitä RE5:n valtavan kivenlohkareen mäiskimiskohtausta. Ei hitto miten älyvapaata kertakaikkiaan!
En itsekään ole isompi fani pakoilupeleille mutta on siellä muutamia loistavia poikkeuksia. Soma on esimerkiksi sellainen, jonka soisi mahdollisimman monen kokevan eikä ole edes yhtä paha kuin vaikkapa Alien: Isolation. Mitä Isolationiin tulee, oli se pakollista koettavaa audiovisuaalisen toteutuksensa vuoksi. Se fiilis vain oli jotain sellaista ettei varmaan mitään lisenssiä ole saatu yhtä hyvin toteutettua peleissä kuin mitä siinä. No ehkä Battlefrontissa on ollut Star Wars aika hyvin vangittu? Ja Arkhameissa Batman, eli onhan niitä varmaan melko reilusti mutta silti jotenkin se Isolation Alienin retroscifi lämmittää sydäntä ihan eri tavalla.Kauhupelit voivat olla toki mieleeni, mutta liian ahdistavia ne eivät minulle saa olla. Samasta syystä on jäänyt Alien Isolation alkuvaiheisiin kesken. Ja ihan kamalaa Outlastia en pystynyt pelaamaan juuri ollenkaan. Pahinta on tuo, kun ei pysty kunnolla taistelemaan vastaan, ja pitää vaan juosta pakoon ja piileskellä kakkelit housuissa.