Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikender
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen ovat päässeet peliä testaamaan pari tuntia.

Onhan tuo Bam Margera myös pelissä...

PS: Pääsis jo grindaileen..

Huomenna sitä pääsis jo rikkaiden version kimppuun. Itse kyll tuota nyt odotan viralliseen julkaisuun gamepassiin 11.7 klo 3.00.
Revikoita rupee jo putoileen myös.

OpenCriticin arvostelujen keskiarvo on mukavan positiivinen 85 pistettä. Ehdottomasti menee pelaukseen, vaikka toki kovana skeittipelien fanina olisi mennyt testiin oli arvostelut mitä vaan. :)

Olihan tuo 18e maksettava että pääsee jo heti pelaan ;) siis gamepassin päälle. Varsinkin tuo Tony Hawk Pro Skater 3 oli niin kova peli aikoinaan. Remaster on ainakin THPS3 osalta täyttä timankia, joka on muuten yksi kaikkien aikojen arvostelu menestys metacritic 97 Playstation 2 versio

Pari tuntia takana ja onhan se ihan ehtaa Tony Haukkaa. Itse pelaaminen on vaan niin hauskaa tuo ohjaustuntuma on vaan edelleen koukuttava. Joskin eihän nyt enää ainakaan lähde samanlailla kuin silloin 24 vuotta sit :) Et hyvin toimiva systeemi tuo minuuttien lisääminen pelin kelloon, itse höyrytellyt meneen 10 minuuntin sessioilla. Ei kyllä enää kerkiä tuolla 2 min kellolla. Tuolla 10 minuutilla kerkeää sentään fiilisteleenkin peliä, Helppo oppia vaikea hallita toimii tähän peliin.

Pelin koukku on edelleen siinä kun vetää singlesession moodia ja koittaa parantaa omia tuloksiaan. Maailman leaderboard tulokset näkyy myös tuossa single sessionissa, voi vertailla sit missä mennään maailman tasolla. Jos yksi runi vielä..... Skeittareiden stats pojot toki pitää kerätä ura moodista.

Itse pyörin tuolla 1000 joukossa maailmassa :) eikä peli ole edes vielä virallisesti julkaistu. Alla maailman ykkösen menoa.

Ylös Bottom