Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän on kyllä vieroitusoireita... kai pitää tota 2042 kokeilla vielä.
Tämä on ainakin meikäläiset yllättäny positiivisesti nyt. Sillon julkasun aikoihin kokeilin ja ei pystynyt, kun ehkä puoli tuntia pelaamaan, kun oli niin buginen ja muutenkin hirveä kokemus. Mutta nyt ei ole yhen yhtä bugia tullut vastaan ja on ollut tosi hauskoja pelejä tämän parissa. Kannattaa kyllä antaa tässä kohtaa uusi mahdollisuus.
 
2042 on ollut ihan viihdyttävää, mutta ovathan ne operaattorit one-linereineen ihan kauheita ja pelissä on muutoinkin ihan liikaa sekoilua. Iwo Jiman viimeinen capture point breakthrougssa on aivan karmea cluster fuck. Mutta 2042 kyllä hyvin herättelee bäffy6 haluja ja lisää entisestään arvostusta tuon pelin immersiivisyyttä ja maanläheisyyttä kohtaan. Ilmeisesti joidenkin laskelmien mukaan 2042 :a pitäisi tykittää aika merkittävä määrä, jos haluaa kaikki BF6:n unlockit. Täytynee ehkä hyväksyä, ettei ihan kaikkia saa. Jotain on pielessä, kun Portalissa on tarjolla lähes yksinomaan XP:n farmaamiseen keskittyviä servuja. Toivottavasti live service on tältäkin osin tehty BF6:ssa fiksummin. Fomo ei ole cool.
 
Tässä bf6:sta odotellessa niin yksi aktiivinen pelaaja vecu82 teki kappaleen battlefield: My Squad joka kertoo että taas saadaan vanha squadi/ ystävät vuosien takaa yhteen bf6:ssa

 
Hyviä uutisia! Dice on kuunnellut pelaajien palautetta: Aseiden recoilia hienosäädetään. Liukuun ja hyppimiseen tulee muutoksia. Katoillelle pääsyä rajoitetaan (tod.näk. kyse varsinkin cairosta.)
Lisää voi lukea täältä:

Tervetulleita muutoksia, jos minulta kysytään.
 
Viimeksi muokattu:
Hyviä uutisia! Dice on kuunnellut pelaajien palautetta: Aseiden recoilia hienosäädetään. Liukuun ja hyppimiseen tulee muutoksia. Katoillelle pääsyä rajoitetaan (tod.näk. kyse varsinkin cairosta.)
Lisää voi lukea täältä:

Tervetulleita muutoksia, jos minulta kysytään.
Joo muuten hyviä muutoksia mutta harmi, että tuota haulikkoa nerffataan heti. Kerrankin oli haulikko jolla oli kiva pelata. :/
 
Joo muuten hyviä muutoksia mutta harmi, että tuota haulikkoa nerffataan heti. Kerrankin oli haulikko jolla oli kiva pelata. :/
Joo, osittain samaa mieltä, mutta olihanse vähän koomistakin välillä kun pystyit tuolla betan slug-haulikolla tappaan vihulaisia helposti jonnekkin 60m astiin :D.
Suoralainaus linkista: "Additionally, the M87A1 shotgun now requires more pellets to secure a kill."
Eli eikö tämä käytännössä tarkoita sitä, että lähietäisyydella osumat pitää olla parempia, jotta tappo tulee ja pitemmälle matkalle tarvitaan useampi laukaus?
 
Joo olihan tuo haulikko todella OP. Aivan liian tiheään pystyi ampumaan ja teki todella pitkälle matkalle vahinkoa.
 
Perkeles menee fiilis jos haulikkoa aletaan nerfaamaan. Sen kuuluukin olla tappava. Eilen pelasin pari erää 2042 ja pariin otteeseen pääsin ottamaan kuokkaan tilanteessa jossa ammun singolla vihua keskivartaloon ja tyyppi vaan kääntyy mua päin ja losauttaa mut kertapamauksella hengiltä jollain kusisella pistoolilla. Meni fiilis. :D
 
Joo, osittain samaa mieltä, mutta olihanse vähän koomistakin välillä kun pystyit tuolla betan slug-haulikolla tappaan vihulaisia helposti jonnekkin 60m astiin :D.
Suoralainaus linkista: "Additionally, the M87A1 shotgun now requires more pellets to secure a kill."
Eli eikö tämä käytännössä tarkoita sitä, että lähietäisyydella osumat pitää olla parempia, jotta tappo tulee ja pitemmälle matkalle tarvitaan useampi laukaus?
Jos tuon kirjaimellisesti ottaa niin koskee normaalia haulipatruunaa. Kyllä haulikon "slugien" kanssa tuleekin pääosumasta tappaa useiden kymmenien metrien päähän. Käytännössä kun melkein kivääristä silloin puhutaan lähimatkalle. Ei siinä ole mitään koomista jos täyteisillä ampuu vihollisen 60m matkalle parilla kroppaosumalla.

Joka tapauksessa pelistä kun puhutaan, niin ihan kaikki ei voi mennä realistisuuden mukaan vaan toki jotain ratkaisuja tehtävä "pelillisistä syistä" että pysyy tasapaino. Itse nerfaisin ennemmin sillä että täyteisellä lähtönopeus selvästi hitaammaksi, niin silloin kauemmaksi on riittävän hankalaa jo itsessään osua. Nopeasti puoliautomaatti- tai pumppuhaulikolla pitää pystyäkin ampumaan, mutta ehkä jatkolaukausten rekyyliä voisi nostaa. Damagea en lähtisi pudottamaan, kun äkkiä käy sitten se että nerfataan koko haulikot pois. Niiden käyttö kun on kuitenkin se lähitaistelupainotteisuus. Jos ne jää jo siinä heikoksi, niin katoavat kokonaan käytöstä monikäyttöisempien aseiden alta.
 
Ylös Bottom