Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti tuossa on ps2 version inventaario ja muut systeemit.
Siinä on augmentien ja muun käyttäminen paljon sujuvampaa ja kaikki ovikooditkin ja muut toimii automaattisesti.
PC versiossa sun täytyy itse syöttää kaikki koodit ja jos et satu muistamaan sitä niin siitä sitten vaan lukemaan jokainen löydetty datafile läpi.
Tietenkin pc puristien mielestä nuo kaikki on vaan konsolipelaajia varten tehtyjä tyhmennyksiä.

bafkreidg6qdkiwdqwm5oaqlvfq4jvnodl5jbgskrarwc7zzsrppkvgjaxq@jpeg

bafkreicvo3vmf4q6lpc4n4plp7xrz3lbpahu7em3nocwfkkr66ji2o53qe@jpeg

bafkreifv2meuaihnbzbfk2mwleerb6l6gkzx47sfg353hlqpuffydvtrjq@jpeg
Viikolla 39 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

On kyllä hienon oloinen mutta toivottavasti ajoittainen kameran läheisyys on vain traileria varten eikä pelissä vastaava. On nimittäin ihan liian tiivis kuvakulma joissain kohtaa tuollaista mielekkäästi pelattavaksi.
Itse en pitänyt ollenkaan tuon pelin ulkonäöstä ja meiningistä muutenkaan. Toki liittynee aika vahvasti siihen, että minulla on varsin vahvat antipatiat 2D-pelejä ja niiden grafiikoita kohtaan. Ja Metroidvaniat eivät ylipäätään innosta - ainakaan yleensä.

Itse en pitänyt ollenkaan tuon pelin ulkonäöstä ja meiningistä muutenkaan. Toki liittynee aika vahvasti siihen, että minulla on varsin vahvat antipatiat 2D-pelejä ja niiden grafiikoita kohtaan. Ja Metroidvaniat eivät ylipäätään innosta - ainakaan yleensä.
Itse jonkinlaisena piirtelijänä arvostaa ilmeisen usein tuollaista piirrosmaista tyyliä. Vasta pelaamani Teslagrad 2 oli myös vastaava tapaus, jossa grafiikat oli yksi pelin mieleenpainuvimpia puolia.

Yhteensä heillä on 5 projektia tulossa mutta niistä ei tiedetä vielä kuin SH 1 virallisesti.
Itse löysin että vain 2 peliä olisi Bloober teamillä työn alla

ja sitten näin
  • Five Collaborative Projects: A separate "second-party" team within Bloober is involved in the development of five additional games through external collaborations.

Itse löysin että vain 2 peliä olisi Bloober teamillä työn alla

ja sitten näin
  • Five Collaborative Projects: A separate "second-party" team within Bloober is involved in the development of five additional games through external collaborations.
Eli siellä olisi tosiaan yksi tiimi alihankintatyöhön, josta sitten porukka osallistuu lisävoimana viiden pelin kehitykseen ja kaikki viisi ovat muiden kehittäjien pelejä. Sitten on vielä "first-party" -tiimit, eli nyt Cronoksen kimpussa ollut sakki, sekä SH-remake -tiimi.

Ylös Bottom