Tuli testattua ekan powerwashin demoa switchilla ja siinä oli taas omat ongelmansa ohjauksessa.
Split joyconeilla pelatessa gyro tähtäys on vasemmassa kapulassa joka on paristakin syystä luonnotonta.
Ensinnäkin mun mielestä noin pelatessa tähtäyksen ei tule koskaan olla samassa kapulassa kuin liikkuminen ja lisäksi se pesuri kuitenkin on siellä ruudun oikeassa reunassa ja kolmanneksi mä olen oikea kätinen.
Onneksi switch tarjoaa kattavat nappien uudelleen määritykset rautatasolla joten käytännössä laitoin vasemman kapulan toiminnot oikeaan ja toisinpäin ja sitten vaan pelasin vasen kapula oikeassa kädessä jonka jälkeen pelaaminen oli paljon kivempaa mitä pleikkarilla dualsensen gyron kanssa.
Tämä on nyt myös tarjouksessa 12.5e joten täytyy ostaa pois. Kyllä niissä ilmaisissakin lisäreissä tuon edestä pestävää on sillä eikös niissä muckinham files paketeissa ole aina kolme kohdetta / paketti?
Sitten vissiin ne joulupukin paja, jäärata ja halloween juttu sisältää vaan yhden kohteen?
Tomb raider ja final fantasy tulee pelattua pleikkarilla loppuun kun sillä ne aloitinkin ja koko perus kampanja questilla.
Toisaalta hieman tekis mieli ostaa myös shrek ja wallace & gromit lisärit, mutta niiden kohdalla täytyy ottaa selvää millaisia pestävät kohteet on sillä mä en halua enää ikinä pestä final fantasy paketin robottien tyylistä kohdetta jossa on miljoona pientä koloa joihin ei meinaa edes nähdä.