Eilen tuli platina 33 tunnin jälkeen ilman isompia ongelmia.
Vatikaanissa sai kyllä muutaman kerran googlettaa miten jonkun reliikin tai paperilapun luo pääsee.
Varsinkin yhden lapun kanssa kartta näytti sen olevan apteekin kohdalla ja vielä samassa tasossa vaikka oikeasti se oli jossain maan alla.
Sukhothaissa oli myös yks reliikki joka ei näkynyt kartassa ollenkaan ja onneksi huomasin tuon siinä vaiheessa kun niitä puuttui neljä, mutta kartalla oli vain kolme ja onneksi tuo oli just siellä mihin eka googlella löytynyt reddit postaus neuvoi.
Nyt tuli ekaa kertaa nähtyä myös se salainen lopetus jonka saa kun avaa lopussa sen ison oven jota varten niitä kivi dildoja on kerätty

Suoraan sanottuna olis tullut äärimmäisen kusetettu olo jos olisin koittanut ratkaista sen pulman ihan itse sillä se video kestää varmaan joku 10 sekuntia ja on just sellainen mikä muissa peleissä on tullut usein lopputekstien jälkeen.
Nyt mä katsoin steamin foorumilta ratkaisun ja oikea palkinto oli trophyt.
Tykkäsin tästä silloin alkuvuodesta ja nyt tykkäsin vielä enemmän.
Teki mieli ostaa se lisärikin, mutta en mä raaski siitä täyttä 20 euroa maksaa.
Tuo kyllä näyttää olevan taiwanin psn storen black friday diileissä -25% joten ehkä ostan huomenna jos meille tulee sama alennus.
Mitä indiana jones tarinoihin tulee niin edelleen tämä on heti raiders of the lost arkin perässä joka on sopivaa sillä siihen tämä ajallisestikin sijoittuu.
Sitten kingdom of the crystal skull, last crusade, ps2:lle tehty staff of kings ja temple of doomia ei ole olemassa