Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ensi vuosi tulee olemaan isojen mahdollisuuksien vuosi itselleni tilasin, ja ostin itselleni tämän joululahjaksi, eli AI arkkitehtuuri tason näytönohjaimen. 5090:t menee kun kuumille kiville niin hyvin suurellta todennäköisyydellä saan 5090:stä takaisin 2300-2500 euroa joten sen voi miinustaa tuosta hinnasta. olen tosiaan puntaroinut tuon ostoa jo puoli vuotta mutta nyt oli erittäin hyvä aika tehdä se ostos, se minkä takia 6000 RTX pro on yli 3 kertaa kalliimpi kun nuo paremmat RTX 5090:n mallit johtuu siitä että siinä on 3 kertaa enemmän myös Vramia. mikä mahdollistaa sitten giga suurien ai sovellusten ja LMM:n ja multi process Ai agenttien ajamisen lokalisti

Viimeksi muokattu:
Tuolla ketutusketjussa oli puhetta tori.fi kaupankäynnistä ja siitä aiheutuneista harmistuksista. Vähän erilaisella linjalla liikkeelle tähän ketjuun, elikkäs: Olen aika saamaton myymään tarpeettomaksi jääneitä tavaroitani, ja tuossa on oma vanha pelikone mm. vuoden lojunut nurkassa. Loppiasen projektina oli putsailla se myyntikuuntoon ja tänään sain nipun kuvia räpsittyä, sekä vähän kuikuiltua missä hinnassa about tälläisille rojuilla oleva käyttövalmis kone pyörii. Kuvat toriin ja 30min sisään tuli jo 2 tarjousta ja tunnin päästä naapurirapusta haki joku teinipoika sen :D 50e hän sai siitä alkuhinnasta tingattua. Löi rahat tasssuun ja oli oikein asiallinen, vaikka selvästi vähän jännitti ja hälle varmaan aika isoja rahoja kyseessä. Vähän kyselin mitä pelejä pelaa, ja perus CS siellä ainkin mainittii ja "välillä kans vähän niitä tarinapelejä" :D Kerroin että itse pelasin sillä Baldurs Gate 3:n lävitse ja Siegeä vuosikaudet tullut hakattua. Kannoin vielä näyttiksen yms. komponenttien laatikot kaverina kotiovelle, kerran vieresessä rapussa asui. Uskon että molemmille jäi ihan hyvä mieli kaupasta, mikä on kai merkki onnistuneista kaupoista :cool:

Täällä kanssa yksi Torissa myyvä minä siis hyvin tässä vuosien saatossa saanut myytyä paljonkin tavaraa aika hiljaista tuo kaupan teko nykyään on ehkä muutama voi tulla myyn lähinnä dvd elokuva ja pelejä.

Ylös Bottom