Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eli seuraavaksi easylla melee only -läpipeluu, paitsi kohdat, joissa on pakko ampuaTähän on nyt tullut se helppo vaikeustaso niin nyt pelaamaan ne joilta jäi peli kesken tai jätti pelin ostamatta tuon puutteen takia.
Ei tää kyllä omasta mielestä ollut ollenkaan vaikea. Kaksi kuolemaa taisi koko pelin aikana tulla. Resident evil requiemissa 10-20. Tämmöisissä peleissä missä on vähän ammuksia kannattaa ekana aseista päivittää damage niin niitä ammuksia ei tarvitse niin paljoa. Todella kova peli.Peli läpäisty pari kertaa, ja oli kyllä mieleeni. Minusta tämä ei pääse kyllä lähellekään Dead Spacea (Eikä Callisto Protocolia), mutta suosittelen pienellä varauksella kuitenkin jos edellämainitut ovat ns. "kovaa valuuttaa", varsinkin jos alesta löytyy. Ei tämä lopulta niin vaikeakaan ollut, mutta muutamissa kohdissa oli kyllä selkeästi sellainen "Difficulty spike", ja ne olikin sitten aika rasittavia kohtia. Minä pidin tarinastakin, vaikkei se nyt mihinkään huimiin sfääreihin yltänyt.
Platina jäi minulta saavuttamatta, ei jaksa enää kolmatta kierrosta ottaa, eikä varsinkaan vaikeammalla vaikeustasolla.
Mä oon ihmetelly yön hiljasuudessa täysin samaaMistäs tämä pelin vaikeuskeskuskustelu edes kumpuaa? Taisin kuolla tässä eniten ihan ekaan vihuun kunnes hoksasin miten simppeli noita vihuja on vältellä. Tärkeintä on ettei jää paikalleen ampumaan vaan liikuu kauemmas, ampuu ja liikuu kauemmas ja samalla jokainen laukaus esim pistoolilla sillä ladattavalla laukauksella. Suurimmasta osaa vihuja pääsi ihan vain juoksemalla ohi jotta sai haettua tilaa lisää. Ei tämä kyllä mikään vaikea peli ole vaikka minäkin olen ihan paska pelaamaan.![]()
Itellä ainakin alun vaikeus johtu kun panoksia ja muita tarvikkeita tässä jaetaan tosi niukasti verrattuna vaikka dead spaceen.Mistäs tämä pelin vaikeuskeskuskustelu edes kumpuaa? Taisin kuolla tässä eniten ihan ekaan vihuun kunnes hoksasin miten simppeli noita vihuja on vältellä. Tärkeintä on ettei jää paikalleen ampumaan vaan liikuu kauemmas, ampuu ja liikuu kauemmas ja samalla jokainen laukaus esim pistoolilla sillä ladattavalla laukauksella. Suurimmasta osaa vihuja pääsi ihan vain juoksemalla ohi jotta sai haettua tilaa lisää. Ei tämä kyllä mikään vaikea peli ole vaikka minäkin olen ihan paska pelaamaan.![]()
No kiva, ei minustakaan. Kiitos neuvoistasi, mutta en tarvitse niitä, ja ne tulevat muutenkin aivan liian myöhään. Pelin kovuudesta en voi olla ihan samaa mieltä kanssasi, mutta on se kuitenkin hyvä (ja genren faneille suositeltava).Ei tää kyllä omasta mielestä ollut ollenkaan vaikea. Kaksi kuolemaa taisi koko pelin aikana tulla. Resident evil requiemissa 10-20. Tämmöisissä peleissä missä on vähän ammuksia kannattaa ekana aseista päivittää damage niin niitä ammuksia ei tarvitse niin paljoa. Todella kova peli.
Ei ne vinkit nyt ollutkaan tarkoitettu sulle vaan ihan yleisesti tuommoinen huomio jos joku ei ole sitä keksinyt. Itsekin tykkäsin Callistosta vaikka moni siitä ei tainnutkaan pitää.No kiva, ei minustakaan. Kiitos neuvoistasi, mutta en tarvitse niitä, ja ne tulevat muutenkin aivan liian myöhään. Pelin kovuudesta en voi olla ihan samaa mieltä kanssasi, mutta on hyvä se kuitenkin on (ja genren faneille suositeltava).
Käsitin sitten väärin, olen pahoillani. Olit kuitenkin vastannut minun viestiini, niin tulkitsin että se oli osoitettu minulle. Minä myös pidän Callistoa huomattavasti parempana mitä yleinen mielipide on. Onhan se tullut plattaroituakin ihan, ja se lisäosakin oli oikein hyvä.Ei ne vinkit nyt ollutkaan tarkoitettu sulle vaan ihan yleisesti tuommoinen huomio jos joku ei ole sitä keksinyt. Itsekin tykkäsin Callistosta vaikka moni siitä ei tainnutkaan pitää.