Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Game Pass pelithän ei yleensä sisällä lisäosia. Jospa näitä nähtäisiin jatkossa lisääkin.
Mikähän tässä on ideana? Saada vain "ultimaattinen" nimike, jotta jengi jaksaisi palata GamePassin pariin?

Olen ymmärtänyt, että varsinkin edellisissä sukupolvissa kuukausipelien saapumiset osuivat taktisesti aina uuden DLC:n julkaisujen aikoihin, jotta laajennuksia saatiin myytyä paremmin.

Mikähän tässä on ideana? Saada vain "ultimaattinen" nimike, jotta jengi jaksaisi palata GamePassin pariin?

Olen ymmärtänyt, että varsinkin edellisissä sukupolvissa kuukausipelien saapumiset osuivat taktisesti aina uuden DLC:n julkaisujen aikoihin, jotta laajennuksia saatiin myytyä paremmin.
Varmaan ihan se että asiakas saa peruspelin "ilmaiseksi" ja jos maistuu niin kassaan kilahtaa rahat sitten DLC:stä. Taitaa siellä muutamia poikkeuksia olla mutta yleensä se on vain ja ainoastaan se perusversio pelistä.

Aika karua, XBox ei ole käynnistynyt kertaakaan GamePassin hinnankorotusten ja tilaukseni lopetuksen jälkeen. Switch koki renessanssin ja backlogi tuli hyötykäyttöön. Kilpailu on ihmeellinen asia.
Oletin että itselle kävisi myös noin, mutta seuraus on toistaiseksi ollut päinvastainen. 2026 alkanut läpäisemällä Expedition 33, Pirate Yakuza ja High on life 2 ja nyt työn alla SW Outlaws. Kaippa sitä sit hakee tolle hinnalle vastinetta, 2023 vai 2024 rullas maksut koko ajan gamepassissa mut pelasin tasan 1 pelin. Tilaus ollut välissä poissa käytöstä, mut sen verran tässä alkuvuodesta työn puolestakin siimaa että joutanut pelaamaan niin eipä tuo kauaa ole pysynyt poissa. Mielellään toki menisi noilla latauslipukkeiden hinnoilla suoraan Xboxin kautta velotus, nyt pitää nähdä vaivaa ostaa erikseen kuukauden pass lipuke kaupasta.

Aika karua, XBox ei ole käynnistynyt kertaakaan GamePassin hinnankorotusten ja tilaukseni lopetuksen jälkeen. Switch koki renessanssin ja backlogi tuli hyötykäyttöön. Kilpailu on ihmeellinen asia.
Muutin uuteen asuntoon marraskuun lopussa ja Xbox on ollut siitä asti tv-tasolla niin, etten ole jaksanut laittaa virtapiuhaa kiinni. En edes tiedä koska jaksaisin. Vieressä on retrokonsolina joku Atari 2600 versio, jota olen kyllä pelannut useita kertoja.

(edellisiin viitaten) Mulla ollu xbox tulessa nyt ku fs25 on gamepassissa, mut sitä ennen saatto mennä kolmekin kuukautta ku ei inahtanutkaan.

Varmaan ihan se että asiakas saa peruspelin "ilmaiseksi" ja jos maistuu niin kassaan kilahtaa rahat sitten DLC:stä. Taitaa siellä muutamia poikkeuksia olla mutta yleensä se on vain ja ainoastaan se perusversio pelistä.
Ei vaan siis siitä, että kaikki DLC:t on jo valmiiksi mukana. Ymmärrän tuon lisämyynnin, mutten tätä, että kaikki on jo kk-hintaan mukana.

Ylös Bottom