Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
#Drive Rally tulossa konsoleille 18. kesäkuuta. Näyttää että PS5 ja Switch fyysinen Special Edition tulossa. Uusi rallipeli kiinnostaa aina.

Tässä PC gameplay

bafkreifaaqbduajw23sfurl6htgs2kom3x7askxwa4omww2475cvbilsky

bafkreia7x6xgwds3kjkn3hu566veejlgeablkjuafxqul4bhjpzyqxnzyy
Viikolla 11 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

En huomannut tätä The Legend of Californiaa mainitun täällä vielä. Eli online-länkkäripeli. En itse pelaa käytännössä lainkaan nettipelejä, mutta ehkä joku innostuu. Trailerin perusteella näyttää RDR2:n pienen budjetin mobiiliversiolta. Harmittaa, ettei ole yksinpeliä. Olisi mukava rakennella omaa mökkiä ja valloittaa preeriaa, vaikka tuotantoarvot eivät olisikaan tapissa.

En huomannut tätä The Legend of Californiaa mainitun täällä vielä. Eli online-länkkäripeli. En itse pelaa käytännössä lainkaan nettipelejä, mutta ehkä joku innostuu. Trailerin perusteella näyttää RDR2:n pienen budjetin mobiiliversiolta. Harmittaa, ettei ole yksinpeliä. Olisi mukava rakennella omaa mökkiä ja valloittaa preeriaa, vaikka tuotantoarvot eivät olisikaan tapissa.

Kiitos tästä. Laitoin toivelistalle ja samalla pyysin pelitestiä. Saas nähä tärppääkö.

Tämän vuoden alussa pelasin ensimmäisen Remothered -sarjan pelin läpi ja tykkäsin. Kakkososa on jo hetken odotellut Xboxin kovalevyllä vuoroaan ja ehkäpä nyt se pitää siirtää vähän lähemmäksi backlogin kärkeä, sillä sieltähän on tulossa kolmososa tänä vuonna.

Uusi Starship Troopers vaikuttaa pätevältä sotapeliltä. Se näyttää boomer shooterilta mutta on enemminkin joku old school sotapeli.

Nyt tuli vastaan jännän oloinen peli, Fresco! Kaikille egyptologeille varmaan pakkohankinta! En oikein osaa sanoa pelistä mitään, mutta ainakin hieman erilaisemmalta vaikuttaa kuin "valtavirtapelit" yleensä!

No, kolme kertaa maassa käyneenä en tiiä sainko nyt lisäkiksejä :D Mutta on muutoin ihan mielenkiintonen tapaus!

Life is Strange -kehittäjien scifi-seikkailu aphelion julkaistaan 28.4.26

Tämä on ostoslistalla mutta mitä tästä videoita nähnyt niin ei oikein säväytä. Ei herätä yhtään mielenkiintoa.

Sama viikon päästä julkaistava Screamer autopeli. Ostoslistalta löytyi mutta vedin yli kun näin gameplayta. Animetyyli ei kiinnosta pätkääkään.

Sama viikon päästä julkaistava Screamer autopeli. Ostoslistalta löytyi mutta vedin yli kun näin gameplayta. Animetyyli ei kiinnosta pätkääkään.

Mulla taas turn off on se kuinka tuossa käytetään oikeaa tattia driftaukseen, Aivan sama kuinka innovatiivisia yritetään olla niin kyllä autoa pitää ohjata vain sillä vasemmalla tatilla.
Joo joku toinen driftaus peli teki tuon saman jo pari vuotta sitten joten ei tuo uusi idea ole, mutta ideaksi sen olisi pitänyt alunperinkin jäädä.
Lisäksi tuolla ei ole mitään tekemistä sen vanhan screamerin kanssa. Varsinkin kakkonen oli aikoinaan hemmetin hyvä.

Mulla taas turn off on se kuinka tuossa käytetään oikeaa tattia driftaukseen, Aivan sama kuinka innovatiivisia yritetään olla niin kyllä autoa pitää ohjata vain sillä vasemmalla tatilla.
Joo joku toinen driftaus peli teki tuon saman jo pari vuotta sitten joten ei tuo uusi idea ole, mutta ideaksi sen olisi pitänyt alunperinkin jäädä.
Lisäksi tuolla ei ole mitään tekemistä sen vanhan screamerin kanssa. Varsinkin kakkonen oli aikoinaan hemmetin hyvä.
Mulle on ylipäätään driftaaminen turnoff. Aina.

Uusi pääsarjan neptunia peli tulossa.
Mulla on vielä sisters vs sisters, game maker R:evolution, super neptunia rpg ja riders vs dogoos odottamassa vuoroaan joten mikäs tässä odotellessa.
Olen ehkä saanut nuo pelattua joskus vuonna 2029 tällä menolla :D

Ylös Bottom