Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koska välillä pitää syödä ruokaakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
käytän ruuanlaitossa siis näitä suola seoksia, kaveri siis toi viimeksi minulle kilon paketin näitä, niin pitäisi riittää koko vuodeksi, voin sanoa että kun näitä käyttää ei halua enää sen jälkeen perus suomen aromiasuolaa ja herbamaren yrittisuola seoksia käyttää, et jos joskus käy sveitsissä niin kannattaa ostaa kokeiluun
Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään erikoista tai hyvää ja monesti ei maistu edes omasta mielestä hyvälle.

Viimeksi tänään porukka töissä kertoi miten käyttävät vain tummapaahto-kahvia. Yhtään hyvää en sellaista ole maistanut ja olen juonut heidän kanssa myös niitä, mitä nämä tyypit kehuivat.

Eikä siinä, on varmasti hyviä jos tykkää mutta huvittaa aina nämä yleistykset että kaikki olisi muka samaa mieltä. Pizza kuuluu ananakseen.

Heh, monista syötävistä ja juotavista aina hehkutetaan tätä samaa että "ei voi palata enää muuhun". Itse en yleensä huomaa mitään erikoista tai hyvää ja monesti ei maistu edes omasta mielestä hyvälle.

Viimeksi tänään porukka töissä kertoi miten käyttävät vain tummapaahto-kahvia. Yhtään hyvää en sellaista ole maistanut ja olen juonut heidän kanssa myös niitä, mitä nämä tyypit kehuivat.

Eikä siinä, on varmasti hyviä jos tykkää mutta huvittaa aina nämä yleistykset että kaikki olisi muka samaa mieltä. Pizza kuuluu ananakseen.
Työkaverisi ovat oikeassa. Ei ole tumman jälkeen vaaleaan palaamista.

Ylös Bottom