Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Shenmue 3 enhanced saa myös varsin kivan erikois version.
Jos tuon saa ostettua suomalaisesta kaupasta 150e hintaan niin ostan vaikka peliä en tule pelaamaan, koska olen sen perus kolmosen pelannut jo vissiin kolmesti.
Mutta eiköhän tuo ole taas joku yli 200e paketti.

Edit: näköjään alakulmassa komeilee strictly limited firman logo joten ei tule saamaan perus kaupoista ja hinta on sen mukainen.

shen.jpg

Jos tuon saa ostettua suomalaisesta kaupasta 150e hintaan niin ostan vaikka peliä en tule pelaamaan, koska olen sen perus kolmosen pelannut jo vissiin kolmesti.

Edit: näköjään alakulmassa komeilee strictly limited firman logo joten ei tule saamaan perus kaupoista ja hinta on sen mukainen.

Näytä liitetiedosto 20794

Siellähän ne versiot komeilee Strictly Limitedin sivuilla. Tämä Collector's edition on 199,99€, joka on kyllä aika kallis, mutta sen sijaan oma katse suuntautuu Special Editionin suuntaan, joka on 59,99€. Sekin on vähän normaalia fyysistä julkaisua muhkumpi paketti, eikä tätä muuten taida ainakaan Xboxille fyysisenä saadakaan.

Näytä liitetiedosto 20794

Olisivat voineet lisätä mukaan vielä Shenmue 1&2 -kokoelman tuohon hintaan. Edes koodina.

bafkreif6nsksjwkd3f7zrqhtxdcfbbk33x7tf5vrxczvhmt3vglnuuek6q

bafkreibs54ts6dpdlskjckmheayqvoj32rgqbdawax33ejdivr3qvm6sym
Viikolla 12 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Ylös Bottom