Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gameskeeper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Pari peliä nous heti tuolta mitä haluaa kokeilla, monta peliä myös josta en tiedä vielä paljoa, joten voi nousta lisääkin!

Heroes Of Might and Magic: Olden era on tulossa Gamepassiin PC:llä. Nyt on kova juttu sillä tämä nyt ollut ostoslistalla siitä lähtien kun julkistettiin ja demoa tullut hakattua myös aika tovi. Nyt tuli vasta huomattua traileri missä tuo todettiin.

Meikän lapsuus meni Heroes 3-5 pelien parissa! :D Varsinkin parjattu nelonen oli syystä tai toisesta itselle kova juttu, ja meillä istuikin usein koulupäivien jälkeen parhaimmillaan varmaan 5 tenavaa änkeytyneenä saman pöytäkoneen ääreen. Siellä oli niitä ns. koulun koviksiakin jotka poltti välitunnilla salaa tupakkaa, ihan tohkeissaan rakentamassa keijuarmeijaa ehkä vähän vähemmän katu-uskottavan musiikin säestämänä.

Kutosen tai seiskan (mahdollisesit molemmat) ostin vuosia sitten alennuksesta muutamalla eurolla, ja jonkun yhden viikonlopun jaksoikin pelata. En tiedä oliko peli vaan niin paska, vai oliko se yksin pelaaminen se minkä takia ei napannut. Mutta sanotaan että pelisarjalla on kyllä paikka meikän sydämessä ja kiinnostus aina herää kun siitä jotain kuulee. Game passi menny tauolle jäätävästä hinnasta johtuen, mutta jos vaikuttaa hyvälle niin saattaa päätyä ostoskoriin :cool:

Meikän lapsuus meni Heroes 3-5 pelien parissa! :D Varsinkin parjattu nelonen oli syystä tai toisesta itselle kova juttu, ja meillä istuikin usein koulupäivien jälkeen parhaimmillaan varmaan 5 tenavaa änkeytyneenä saman pöytäkoneen ääreen. Siellä oli niitä ns. koulun koviksiakin jotka poltti välitunnilla salaa tupakkaa, ihan tohkeissaan rakentamassa keijuarmeijaa ehkä vähän vähemmän katu-uskottavan musiikin säestämänä.

Kutosen tai seiskan (mahdollisesit molemmat) ostin vuosia sitten alennuksesta muutamalla eurolla, ja jonkun yhden viikonlopun jaksoikin pelata. En tiedä oliko peli vaan niin paska, vai oliko se yksin pelaaminen se minkä takia ei napannut. Mutta sanotaan että pelisarjalla on kyllä paikka meikän sydämessä ja kiinnostus aina herää kun siitä jotain kuulee. Game passi menny tauolle jäätävästä hinnasta johtuen, mutta jos vaikuttaa hyvälle niin saattaa päätyä ostoskoriin :cool:

Ai että vanha kunnon hot seat peöaaminen. Me aloitettiin 2 eteenpäin ja kolmosta tuli myös tahkottua luvattoman paljon kaikenlaisissa peli-illoissa . Nuo myöhemmät osat on jääneet kyllä vähemmälle pelaamiselle. Tämä uusi vaikutti ainakin demon perusteella lupaavalta tekeleeltä joten suosittelen lämpimästi testaamaan. Early access niinkin nopeasti kuin tämän kuun lopussa.

Itse en pelaa venäläisten tekijöiden pelejä niin jää uusi heroes pelaamatta vaikka ostin aikoinaan homm3:n julkaisussa ja olen siitä lähtien sitä usein pelannut.
Samoin. Toki sen verran olen siimaa tähän asiaan antanut, että mikäli minulla on peli, jonka olen ostanut ennen kuin Venäjä aloitti hyökkäyssodan Ukrainaan 2022, niin sitä voin sinänsä pelata. Yhtäkään venäläisten kehittämää peliä en ole sitten tuon 2022 jälkeen toki ostanut, enkä tule ostamaankaan, elleivät vetäydy Ukrainasta ja tilanne saada siellä kunnolla selvitettyä ukrainalaisten näkökulmasta riittävällä tavalla. Voi hyvinkin olla, etten siis sodan päätyttyäkään ole valmis venäläisiä tuotteita ostamaan.

Ylös Bottom