Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuutio. Avasin sitä hiukan, ihan vaan kuvan takia että se aukeaa. Sitä vissiin oikeen uskalla kokonaan avatakaan :D

Kirjastahan (novellista itseasiassa) tämäkin lähti eikä elokuvasta. Clive Barker. Oliko niin että tämä kirjailija jotenkin oli tuon elokuvankin kanssa tekemisissä? Siis tämö ensimmäinen tietysti

Liitetiedostot

• IMG_8548.jpeg
    IMG_8548.jpeg
    1,6 MB · Lukukerrat: 24
Viimeksi muokattu:
Kuutio. Avasin sitä hiukan, ihan vaan kuvan takia että se aukeaa. Sitä vissiin oikeen uskalla kokonaan avatakaan :D

Kirjastahan (novellista itseasiassa) tämäkin lähti eikä elokuvasta. Clive Barker. Oliko niin että tämä kirjailija jotenkin oli tuon elokuvankin kanssa tekemisissä? Siis tämö ensimmäinen tietysti
Clive Barker itse ohjasi sen ensimmäisen Hellraiserin novellinsa The Hellbound Heart pohjalta.

Uudet hankinnat.

Predator Badlands 30€
Hard Boiled 42€
Kulttuurin miehiä, itelläki Hard Boiled paikallisessa äxässä odottamassa noutoa. Myöhemminhän tässä kuussa Arrowilta on tulossa lisää wooklassikkoa The Killerin muodossa ja kesästä Bullet in the Head B)

Edit. Mistä muuten @Strooper12 ostit tuon kuution? Sopis nätisti omaaki leffahyllyä koristamaan!

Kulttuurin miehiä, itelläki Hard Boiled paikallisessa äxässä odottamassa noutoa. Myöhemminhän tässä kuussa Arrowilta on tulossa lisää wooklassikkoa The Killerin muodossa ja kesästä Bullet in the Head B)

Edit. Mistä muuten @Strooper12 ostit tuon kuution? Sopis nätisti omaaki leffahyllyä koristamaan!
Mä olen vähän liikaa tänne postaillut noita mun löytöjä tuolta kaukoidästä niin mut varmaan leimataan kohta joksikin kiinan agentiksi tai progandiksi.. mutta siis täältä. Vielä ärsyttävämpää on sanoa että itse kuutio on itseasiassa aika hyvälaatuinen eikä tunnu 'tyhjältä tai muoviselta'. Standi kyllä tuntuu että saattaa hajota helpostikin.

Nämä tuli paikallisesta Äxästä haettua. Hard Boiled tulikin jo mainittua tuossa aiemmin ja sen lisäksi mukaan lähti klassista vampyrointia Stephen Kingin ja Tobe Hooperin tarjoilemana visiona sekä kuulemma kovan luokan samuraielokuvia kolmen kappaleen paketti. Näitä en ookkaan aiemmin nähnyt, mikä on vähän poikkeuksellista ku yleensä nämä kalliimmat spessut tulee hankittua vaan sellasista ennestään tutuista ja hyväksi todetuista elokuvista.

Liitetiedostot

• Screenshot_2026-04-09-12-43-11-05_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg
    Screenshot_2026-04-09-12-43-11-05_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg
    165,4 KB · Lukukerrat: 11
Ylös Bottom