Ippenator
Well-Known Member
”Ikävä kyllä ei ollut sarkasmia”, oli sellainen kommentti, jolla toteat sen, että jos joku pitää AC-peleistä, niin pitää olla sarkasmia tai muuten on jotenkin ikävä juttu. Miksi muuten siis olisit käyttänyt tuota ”ikävä kyllä”-lausetta?Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Haittaa? Kerroin vaan oman näkemyksen. Taitaa vaan teikäläistä haitata se ettei kaikkia uudet AC:t niin nappaa.
Eihän minua tietenkään haittaa, että moni ei pidä peleistä mistä itse pidän. Sitä en kuitenkaan sulata, että puhutaan jotenkin halventavasti siitä, jos jotkut pitävät tietynlaisista peleistä, joista et itse pidä. Itse en sellaista täällä tee, enkä haluaisi sitä nähdä keltään muultakaan. Sinulta sitä ikävä kyllä ajoittain näkee, kuten joiltain muiltakin täällä. Suurelta osin täällä kylläkin ymmärretään se, että ei siinä ole mitään pahaa, jos joku pitää pelistä mistä itse en pidä, eikä ole tarvetta jotenkin sitten arvostella tai alentaa sitä, että joku voi pitää tietynlaisista peleistä. Toki varmaan turhaan tästä edes sinulle kommentoin, kun et ole ennenkään vastaaviin asioihin halunnut kiinnittää huomiota.
Viimeksi muokattu: