Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MindsEye

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinäpä siitä nyt olisi rivi poikineen:

Kuten tuossa jo aiemmin vihjailinkin, omalla kohdallani pelin kehityshistoria ja julkaisun jälkeinen hulabaloo on ollut huomattavasti mielenkiintoisempaa tavaraa kuin itse teos.
Hyvä arvostelu. Itse olen siitä poikkeus, että tykkäsin pelistä aika kovastikin. Tarinan aihe osuu juuri siihen omaan makuun ja tykkäsin älyttömästi taistelusta, sekä muutenkin peliä oli kiva pelata eikä se alkanut puuduttamaan missään kohtaa. Toki varmasti ihan eri kokemus PC:llä hiiritähtäyksellä 120fps, kun padilla 30fps. Kovasti haluaisin saada tarinalle jatkoa, mutta sitä on varmasti ihan turha toivoa.

Hyvä arvostelu. Itse olen siitä poikkeus, että tykkäsin pelistä aika kovastikin. Tarinan aihe osuu juuri siihen omaan makuun ja tykkäsin älyttömästi taistelusta, sekä muutenkin peliä oli kiva pelata eikä se alkanut puuduttamaan missään kohtaa. Toki varmasti ihan eri kokemus PC:llä hiiritähtäyksellä 120fps, kun padilla 30fps. Kovasti haluaisin saada tarinalle jatkoa, mutta sitä on varmasti ihan turha toivoa.
Se on vaan hyvä, että tästä on löytänyt iloa itselle!

Siinä mielessä olen samaa mieltä, että pidän etenkin nykymuodossaan pelin saamia 1/10 ja jopa 1/5 arvioita pahasti liioiteltuna. Ei MindsEye nyt läheskään niin huono ole, varsinkaan nyt kun se kumminkin toimii luotettavasti. Ja onhan sen kampanjassa paikoitellen hyviäkin ideoita, plus Arcadia on ehdottomasti mielenkiintoinen konsepti.

Mutta nyt kun olen tässä hiukan jäsennellyt ajatuksiani muutaman päivän ekstraa, seison kyllä edelleen ehdottomasti kahden tähden takana, koska kokonaisuutta vaivaa jotenkin tosi paha innottomuus ja keskinkertaisuus. En vaan missään vaiheessa oikein syttynyt tarinalle, vaikka aihe onkin mielenkiintoinen. Plus toiminta itsessään on niin hidasta, itseään toistavaa ja jopa puisevaa, että monesti tuntuu kuin tämä olisi julkaistu Xbox 360:n julkaisun läheisyydessä.

Mielenkiintoista kyllä nähdä, mitä studiolle tapahtuu seuraavan parin vuoden aikana. Ja onko "vakoilu"-syytöksille oikeasti minkäänlaista perän häivääkään.

Mielenkiintoista kyllä nähdä, mitä studiolle tapahtuu seuraavan parin vuoden aikana.
Tuskin on pystyssä edes vuoden päästä.
Nythän siellä on huhujen mukaan annettu kenkää 170 työntekijälle ja ennen tuota niitä oli yhteensä vain n.240.
Enimmillään niitä oli 800 joten ovi on käynyt aika tiuhaan.

Joo olin unohtanut tämän olemassaolon jo ja eiköhän vuoden päästä vaivu kokonaan unholaan, eikä palaa enää sieltä.

Toki vähän kiinnostaisi peli pelata, jos parilla markalla saa.

Itse nappasin PS5-version psikallisesta Prismasta 9.95€ hintaan eli halvalla kyllä näyttää peli nykyään irtoavan.
Ysi ysi viis! Kyllähän tuo jo siihen hintaan tarjoaa rahoille ihan hyvin vastinetta. :D

Arviokoodia kun ei tosiaan tästä pleikkarille saatu, niin itse lähdin kanssa Tori-ostoksille, koska en lähtökohtaisesti halunnut tästä kehittäjälle itselleen massia. Yksilö löytyi, ja maksoin huimat 10 euroa, oli vielä muoveissakin!

Ylös Bottom