Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännä ilmaus tuo "a new Kingdom Come adventure" kun se voi tarkoittaa melkein mitä vain. Ei ole selvästi haluttu puhua jatko-osasta tai esiosasta, joten ehkä koko Henryyn liittyvä juonikokonaisuus on heivattu mäkeen?
En tiedä ovatko suoraan sanoneet, mutta sellaisen käsityksen olen rivien välistä saanut, että Henryn tarina olisi nyt paketissa. Jotain muuta KCD tittelin alle menevää tarinaa ainakin itse ounastelen. Studion perustajiin kuulunut, KCD 1 ja 2 ohjannut, sekä pääkirjoittajana toiminut Daniel Vavra myös jätti studion muutamia kuukausia sitten, joten siinäkin mielessä jotain uutta voisi olla luvassa.

En tiedä ovatko suoraan sanoneet, mutta sellaisen käsityksen olen rivien välistä saanut, että Henryn tarina olisi nyt paketissa. Jotain muuta KCD tittelin alle menevää tarinaa ainakin itse ounastelen. Studion perustajiin kuulunut, KCD 1 ja 2 ohjannut, sekä pääkirjoittajana toiminut Daniel Vavra myös jätti studion muutamia kuukausia sitten, joten siinäkin mielessä jotain uutta voisi olla luvassa.
Joku tekijöistä mainitsi jossain haastattelussa Henryn tarinan olevan valmis. Että saivat kerrottua sen päätökseen. Mutta on paljon muita tarinoita mihin vielä palata.

Joku tekijöistä mainitsi jossain haastattelussa Henryn tarinan olevan valmis. Että saivat kerrottua sen päätökseen. Mutta on paljon muita tarinoita mihin vielä palata.
Tuo tuntuu minusta oudolta, kun itselle jäi kuva Kingdom Come kakkosen lopusta, että seikkailu jäi taas cliffhangeriin. Erityisesti tuleva sota ja Hansin häät olivat sellaisia juttuja, jotka olisi ollut kiva nähdä.

Tuo tuntuu minusta oudolta, kun itselle jäi kuva Kingdom Come kakkosen lopusta, että seikkailu jäi taas cliffhangeriin. Erityisesti tuleva sota ja Hansin häät olivat sellaisia juttuja, jotka olisi ollut kiva nähdä.
Joo, sitä moni kanssa ihmetellyt. Kuulemma se viimeinen DLC olisi pistänyt koko homman pakettiin. Mutta, sen sanoi yksi tekijöistä jossain streamissa. Siitä se lähti.

bafkreiceaaymxyv32prppuoulhcziajqv36h2ylmgvdi5edrzlxi26yeui

bafkreid5n6v3n3hl5zb23silbo4upfdmevlkiv2nwtr3zyps6qxgxjzq4i

bafkreiebjqixxbxfkgjnkywwsxjgcf73aykazp4gxq6afip4flyz7igkqy
Viikolla 21 kerrottuja pelijulkaisuja.
Knoebel Bluesky

Ylös Bottom