Etusivulla on historianostona juttu Nintendo 64:lle julkaistusta Mystical Ninja Starring Goemonista. Tuli aikas bläh fiilis, kun miettii, että ei ole hahmo rakkautta kunnolla vuosiin. Okei, se Goemon-kokoelma sentään antaa vähän toivoa, että Goemonia, Ebisumarua, Yaeta ja Sasukea ei ole tyystin unohdettu, mutta tuokin setti jää vain Japanin-markkinoille. Milloin, jos milloinkaan, saadaan uutta Goemonia, hä?
Tuosta jutusta kyse:
Retromuistelossa peli sieltä ei-perinteisimmästä päästä.
www.konsolifin.net
Yksi omista suosikkipeleistä kautta aikain. Ja on meinaan upea soundtrack, joka soi tätä kirjoittaessa kuulokkeista.
(Tuo teksti tekisi mieli kirjoittaa kokonaan uudelleen. Sama fiilis tulee aina, kun näkee omaa aiemmin kirjoittamaansa juttua. Ihan sama onko siitä raapustamisesta vuosia, kuten tuon kohdalla, vai viikko.)