Strooper12
Well-Known Member
Legoista vielä. Mieli on heikko. Kasailin jotain lego-orkideaa tuossa takapihalla ja mietin kuinka rentouttavaa se on. Menee pihan pojille tuokin ko on valmis ko oikein ole tilaa moiselle. Jos ne noista kukkasista mitään välittää. Anyway, en vaan voinut yhtään mitään siinä, katsoin oikealle, vasemmalle, vaimoa ei näkyvissä missään. Kuuntelin tarkasti. Hän on suihkussa - excellent. Riensin koneelle ja verkkokauppa.com tunnin toimituksella tein ja sain syntiä kerrakseen:

Olin tuota scouttaillut kiinamarketeissa missä tuon, tai no sen kiinaversion, mitkä on kyllä hyviä nekin, saisi 1/3 osahintaan. Mutta. Toi on mun pitkän ajan unelma. Niin en halua tinkiä milliäkään laadusta. (pun intended).
Eihän mulla ole mitään paikka tuolle. Tietenkään. Mutta ajattelin että nämä tämmöiset nyanssit ratkeaa vähän niinkuin itsestään. Pihan pojille tuota en anna.

Olin tuota scouttaillut kiinamarketeissa missä tuon, tai no sen kiinaversion, mitkä on kyllä hyviä nekin, saisi 1/3 osahintaan. Mutta. Toi on mun pitkän ajan unelma. Niin en halua tinkiä milliäkään laadusta. (pun intended).
Eihän mulla ole mitään paikka tuolle. Tietenkään. Mutta ajattelin että nämä tämmöiset nyanssit ratkeaa vähän niinkuin itsestään. Pihan pojille tuota en anna.