Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Legoista vielä. Mieli on heikko. Kasailin jotain lego-orkideaa tuossa takapihalla ja mietin kuinka rentouttavaa se on. Menee pihan pojille tuokin ko on valmis ko oikein ole tilaa moiselle. Jos ne noista kukkasista mitään välittää. Anyway, en vaan voinut yhtään mitään siinä, katsoin oikealle, vasemmalle, vaimoa ei näkyvissä missään. Kuuntelin tarkasti. Hän on suihkussa - excellent. Riensin koneelle ja verkkokauppa.com tunnin toimituksella tein ja sain syntiä kerrakseen:

IMG_8900.jpeg

Olin tuota scouttaillut kiinamarketeissa missä tuon, tai no sen kiinaversion, mitkä on kyllä hyviä nekin, saisi 1/3 osahintaan. Mutta. Toi on mun pitkän ajan unelma. Niin en halua tinkiä milliäkään laadusta. (pun intended).

Eihän mulla ole mitään paikka tuolle. Tietenkään. Mutta ajattelin että nämä tämmöiset nyanssit ratkeaa vähän niinkuin itsestään. Pihan pojille tuota en anna.

Pitää raportoida omastakin kokemuksesta kunhan "DeLorean" karauttaa tontille. Varmaan joskus ensi viikolla tuo saapuu.
Tämä raportointihan tosiaan unohtui aika lahjakkaasti. Kiitos muistutuksesta @Strooper12.

Sain tekeleen kasaan jo huhtikuussa yhden viikon aikana työpäivien jälkeen. Ohjeet olivat paikoin ns. suuntaa-antavat. Välillä eri pussien välillä piti vuorotella ilman sen suurempaa logiikkaa. Kyllähän tuon kokoon kuitenkin sai. Ihan hienokin on!

Oli vielä mahdollisuus kasata erilaisilla kokoonpanoilla, valitsin tuon kaikista vähiten modatun version. Osien sovituksessakin oli paikoin väljyyttä, mutta enemmän näyttelyesine tämä itselleni on. Ei tällä varsinkaan lapset saa leikkiä!

Tuossapa vielä kuvatodiste:
1000018233.jpg

Ylös Bottom