Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Unohdetut ja/tai muuten vaan hylätyt pelisarjat, joita kaivataan takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tavallaan olin jo unohtanut koko Riddick universumin olemassa olon, voi pojat että kolisi kovaa nuo pelit aikoinaan. Mut eipä taida olla pienintäkään toivoa että saataisiin vielä joskus uusio painokset, saatikka jatkoa sarjaan.

Tavallaan olin jo unohtanut koko Riddick universumin olemassa olon, voi pojat että kolisi kovaa nuo pelit aikoinaan. Mut eipä taida olla pienintäkään toivoa että saataisiin vielä joskus uusio painokset, saatikka jatkoa sarjaan.

Ottaisin ensimmäisen pelin remasterin koska vaan. Mutta turha toivo.

Leffat iskevät itseeni todella kovaa ja tämä peli tuli ostettua ensimmäiselle Xboxille aikoinaan. Hitto se oli mahtava kokemus! Ikävää ettei varmana saada tästä mitään uutta versiota, koska tämä peli ansaitsisi uuden tulemisen.

Leffat iskevät itseeni todella kovaa ja tämä peli tuli ostettua ensimmäiselle Xboxille aikoinaan. Hitto se oli mahtava kokemus! Ikävää ettei varmana saada tästä mitään uutta versiota, koska tämä peli ansaitsisi uuden tulemisen.
Tuo oli yllättävän hyvä aikoinaan. Erittäin viihdyttävä.

PS3:n omistavana voi peliä pelata jopa remasteroituna, ja samassa on mukana sekä ensimmäinen peli että myös sen jatko-osa, Assault on Dark Athena. En toki tiedä kuinka helpolla kyseistä comboa löytyy enää nykyään. Itse olen joka tapauksessa sen onnekas omistaja.

IMG_2026-08-16-150924.jpeg

PS3:n omistavana voi peliä pelata jopa remasteroituna, ja samassa on mukana sekä ensimmäinen peli että myös sen jatko-osa, Assault on Dark Athena. En toki tiedä kuinka helpolla kyseistä comboa löytyy enää nykyään. Itse olen joka tapauksessa sen onnekas omistaja.

Näytä liitetiedosto 21704
Sama setti on saatavilla myös Xbox 360:lle, mutta harmillisesti tämä ei ole taaksepäin yhteensopiva peli, joten vaatii myös Xboxin puolella ihan alkuperäisen julkaisualustan peliä pelatakseen.

En ole ikinä tuota Assault on Dark Athenaa pelannut vaikka tosiaan Xbox 360 -versio onkin ollut useamman kerran omistuksessa ja hyllyssä nytkin. Mutta sen sijaan Escape From Butcher's Bay on kyllä tässä(kin) versiossa laatutavaraa.

Taitaa lisenssikuviot estää sen ettei peli ole taaksepäin yhteensopiva, joten uusi versio tekisi kyllä nannaa.

Taitaa lisenssikuviot estää sen ettei peli ole taaksepäin yhteensopiva, joten uusi versio tekisi kyllä nannaa.
Taitaa nuo samaiset lisenssikuviot estää sen uuden versionkin. Mikä on todella harmi. Olen edelleen sitä mieltä, että vuonna 2026 olisi jo korkea aika luopua kaikista lisenssitouhuista, oli kyseessä sitten videopelit tai elokuvat. Mitään muuta kuin haittaa tavalliselle kuluttajalle.

Ylös Bottom