Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Toi main storyn kestokin on vähän sellanen miten kukin sen kokee. On pelaajia jotka skippaa heti kaikki keskustelut ja välivideot jos vaan voi ja sit on meitä ketkä katselee kaikki videot hartaudella ja jos keskusteluissa on valintoja niin niidenkin valitsemiseen menee aikaa sitten vielä ihaillaan ja tutkitaan ympäristöä. Sitten on niitäkin ketkä heti sekunttikellolla ottaa aikaa et kuinka nopeesti saa juostua pelinläpi ja sit se on siinä.
Joo kyllä kaikki valinnaisetkin keskustelut käydään jos sellasia on, tod näk main story kestää itellä sen 100-150h, tarinapelihän yleensä kuolee sillä sekunnilla kun lopputekstit näkyy ruudussa joten ei kiire.

Joo kyllä kaikki valinnaisetkin keskustelut käydään jos sellasia on, tod näk main story kestää itellä sen 100-150h, tarinapelihän yleensä kuolee sillä sekunnilla kun lopputekstit näkyy ruudussa joten ei kiire.
Itse "pelkään" että minulla menee sama lukema tähän peliin, kun oikein innostunun tutkimaa Leonidaa:D Eli minun epäsäännöllisellä pelaamisella pelaan tätä vielä ensi kesänä.

Toki, en valita. Hyviä pelejä mielellään pelaa mahdollisemman kauan.

Itse "pelkään" että minulla menee sama lukema tähän peliin, kun oikein innostunun tutkimaa Leonidaa:D Eli minun epäsäännöllisellä pelaamisella pelaan tätä vielä ensi kesänä.

Toki, en valita. Hyviä pelejä mielellään pelaa mahdollisemman kauan.
Jos avoin maailma pelissä on mielenkiintoinen ja omaan makuun, itse myös nautiskelen siitä ilman minkäänlaista kiirettä itse pääpelin/juonen pelaamisessa.
GTA5 - kuten olen muutaman kerran kirjoittanut, ei oikein sopinut omaan makuuni, mutta rymistelin senkin läpi lopulta.

Jostain syystä odotusarvot tälle GTA6 on paljon korkeammalla :) Toivottavasti napsahtaa omaankin makuun tämä

Nyt on aivan tajuttoman outoa artikkeli kun 80€ hintaisia pelejä on myyty vaikka kuinka pitkään ja välillä pelejä mitkä kestää 10h ja eivät tarjoa millään rahalle sitä vastinetta mitä GTA tarjoaa. Hakemalla haetaan nyt sitä hintojen nousua GTA:n nimellä vaikka sen olisi voinut tehdä minkä tahansa 80€ hintaisen pelin kohdalla.

Miten GTA on se joka nostaa hintoja, kun ties kuinka kauan on Sony esim pyytänyt samaa hintaa omista peleistään?

Ja jutussa sanottiin, että toivovat hintojen nostoa, ei että nostavat hintoja.
Hyvä kysymys, pointti on varmaan se että tästä toivotaan alkavan trendi joka nostaa kaikkien pelien hintoja. Todennäköisesti näitä vastaavia nostoja eri studioiden pomoilta alkaa tulemaan enemmän ja sitten se vaan toteutetaan. Sonykin voi pyytää sitten vähän ekstraa koska niinkuin sanoit, Sony tällä hetkellä pyytää jo 80e monista peleistään.

Kyllä Warhorsellekin varmasti kelpaa että seuraava Kingdom Come olisi 80-90 euroa. Ilman muiden studioiden ja julkaisijoiden tukea ei Warhorse voi pyytää moisia hintoja. Ja ootte aivan oikessa, harva peli oikeasti on oikeutettu siihen hintaan millä GTA6 liikkuu.

Harvalla pelillä on niin paljoa merkitystä koko pelialaan kuin GTA:lla. Ehkä tuo Warhorsen heppu sen vuoksi tätä asiaa nostaa. Muutamia miljooniakin myyvät muut 80e pelit kun ovat lilliputteja tämän rinnalla.

Toki tästä Ultimaten ovat ostaneet jo monet ilmeisesti. Joten voi hyvinkin olla, että pelien hinnat tulevat vieläkin nousemaan. Niihän kaikki muukin nousee.

Tässä on hyvä kaiken keskellä muistaa että yleinen palkkataso nousee myös. :)
Jaa jos ei ollut sarkasmia, niin eipä minulla palkka ainakaan nouse. Mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa.

Nuo hurrikaanit kyllä mietityttää. Toivottavasti niistä on myös haittaa pelissä. Tai hyötyä, jos onnistuu jallittaa takaa-ajajat hurrikaaniin tai jotain :D

Ylös Bottom