Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. N

    Battlefield 1 -peliseuraketju

    Vastaus: Battlefield 1 -peliseuraketju pate79 vapalaki Kain_FIN N-K- r0nx_x Da_InFaMouzz L1vingL3genda nixuRS Peratus haavevi koge_83 Janijoonaz Nisu Meikkeni CRYSYS09 + mikki Japetchu hiphei_finland Larsen_Fin Azerach KahilaFIN latorlator Lionhead9990 IlmariNummi...
  2. N

    Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future!

    Vastaus: Pro Evolution Soccer 2016 - Love the Past, Play the Future! Näin päivällä saa kyllä jokaista pientä siirtoa odottaa ihan uskomattoman kauan, muttä yöllä tuntu rullaavan ihan ok. Itellä ilmaisversio. Muuten maistunut oikein hyvältä, mutta maalivahteihin menee kyllä hermo. Eivät...
  3. N

    BF: Hardline -peliseura

    Vastaus: BF: Hardline -peliseura Nisu ulTIMOte87 alqimus Da_InFaMouZZ OldHorn666 Winchester_FIN NastyYaffa hedelma topi82 sansibaari Diki Fi SILIK-Fi Herkkusuu Techniqo Paztak VilleAlfa Techniqo Paztak VilleAlfa maaho76 Tipii89 TombazFIN NUPENVIINA
  4. N

    NBA 2K14

    Vastaus: NBA 2K14 Alkaa pikkuhiljaa huumori loppumaan. Itse pelihän on ihan mahtava, mutta joka prkleen kerta kun alotan pelaamaan on ensiksi ladattava storesta peli uudestaan. Ekalla latauskerralla ei edes pystyny asentamaan, vaan oli jo valmiiksi susi... "Käynnistyksen aikana tapahtui virhe...
  5. N

    Viimeisimmät levyhankintasi

    Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi Jontti - Yhden miehen kultti levy tuli poistettua hänen keikallaan. http://www.youtube.com/watch?v=x0LJlYKe76I
  6. N

    Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet

    Vastaus: Pro Evolution Soccer - Editointi ja Option Filet Mikähän on, kun latasin option filen ja kopioin yksitellen tiedostot pleikalle ja jostain syystä jokaisesta jää 1-3% tulematta. Täytyy sammuttaa, mutta kun käynnistää on tiedosto kopioitunut pleikkarille:confused:
  7. N

    Armeijassa

    Vastaus: Armeijassa Muistaakseni, kuin kutsunnoissa käväisin kysyivät ensiksi mihin ja seuraavaksi milloin. Molemmat passasivat mitä sanoin.
  8. N

    Armeijassa

    Vastaus: Armeijassa Mikset Hennalaan mennyt? Vai halusitko vain tutuilta kulmilta pois..
  9. N

    NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

    Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä Ylhäällä olikin vastaus.
  10. N

    Pro Evolution Soccer 2011 [PS3]

    Vastaus: Pro Evolution Soccer 2011 [PS3 Hype] Tuuba? Nyt taitaa kaveri olla väärällä foorumilla? Tässä ollaa aika toivo parasta, pelkää pahinta fiiliksillä. Hyvältä on parannukset kuulostanut, mutta miten ne sitten käytännössä toimii. Olisi kyllä mahtava saada se fiilis PES pelailuun...
  11. N

    Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen

    Vastaus: Ennakkoilmoitus: KonsoliFIN Foorumi päivitetään 16.7.2010 alkaen Päivityksen yhteydessä tippunut viestimääräni 280 viestiin. Mutta eipähän tuolla mitään väliä ole.
  12. N

    NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

    Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype] Yleensä Amerikassa NHL ilmestyy tiistaina ja Euroopassa torstaina. Joten veikkaan, että Suomessa peli ilmestyy 16.9.. En ota vastuuta mahdollisista myöhästymisistä:)
  13. N

    NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

    Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype] EASHL -Voisi tehdä monia erinlaisia pelaajatyyppejä ja ennen ottelua valitsisi mieluisan. Ärsyttävää jos kopissa on viisi hyökkääjää ja niistä kaksi joutuu pakittamaan jollakin kikkailijalla. -Ihmis maalivahtien maksimi pituus pienemmäksi. Ärsyttävää, kun nämä...
  14. N

    Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

    Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys] Tänää soitin klo:12.36 lahen liikkeeseen, mutta sano aikasintaan alkuviikolle saapuvan pelejä. Enpä oo enempää jaksanu vaivata päätä asialle, kun viikonlopullekki on jo uudet suunitelmat. Nautitaa nyt tää hetki vielä helteestä...
  15. N

    Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

    Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype] Niin, no mulle se on loppupeleissä aivan sama tuleeko se ensi viikolla, vaiko viikko siitä. Nyt on kesä ja on parempaakin tekemistä, kuin kökkiä koko aikaa sisällä. Kyllä sitä kerkee pelata jokatapauksessa, tuli millon tahansa.
  16. N

    Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

    Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype] Kyllä se tulee ihan ajallaan. Tänään tuli sähköpostia rockstargamesilta, jossa luki Red Dead Redemption - Coming May 18 2010in North America; May 21 Worldwide.
  17. N

    Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

    Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä Joo näin minunkin mielestä. Aluksi luulin sen tarkoittavan omaa parasta asetta rundilla, mutta jossain vaiheessa huomasin ettei näin taida ollakkaan.
  18. N

    DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

    Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen Ilmoittautumislista 12.3.2010 klo 20:00 -FOMOCO80 -Omenanraato -inkkari (ellei mitään ihmeitä tapahru) -Leija_Spede -QcKFI -NUPENVIINA(ellei rahaa tipu taivaalta)
  19. N

    Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

    Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä X
  20. N

    DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen

    Vastaus: DiRT 2 -pelisessioiden sopiminen Koira veti sopivasti netti johon irti... jos seuraavaa pääsis..
Ylös Bottom