Okei, tää ketju nyt ois sellanen et PlaystationFIN ja XboxFINn puolesta porukka vois yhtenäisesti kertoa että missä mennään, eli "lesoo" omalla statuksellaan, presstigellään, levelillään, mitkä Challenget on suorittanut, miten on suorittanut, missä järjesttyksessä? Kertokaa, väitelkää, sana on...