Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hakutulokset

  1. H

    Käyttöjärjestelmäsi?

    En löytänyt haulla vastaavanlaista ketjua, joten päätin tehdä uuden. Valitettavasti normikäyttäjä ei näytä voivan tehdä kyselyä? (Jos joku mode viitsii/voi pistää tähän, niin pistä ihmeessä). Elikkäs mitä käyttöjärjestelmää käytätte ja miksi? Itse olen luopunut Windowseista, kun Vista...
Ylös Bottom