En löytänyt haulla vastaavanlaista ketjua, joten päätin tehdä uuden. Valitettavasti normikäyttäjä ei näytä voivan tehdä kyselyä? (Jos joku mode viitsii/voi pistää tähän, niin pistä ihmeessä).
Elikkäs mitä käyttöjärjestelmää käytätte ja miksi?
Itse olen luopunut Windowseista, kun Vista...