Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Nämä mitää isoja uutisia nykyää ole mutta Xbox series x hinnat nousee kaippa ne suomessakin nousevat ja lopettavat samalla isommalla tallennustilalla varustetun konsolin...
Ymmärsinkö oikein että kotelossa ei tule itse peli levyä vai käsitinkö jotain väärin.
Moneltahan aukee pelin ennakko tilaus Suomessa esimerkiksi vpd pelikaupassa.
Löytyykö täältä ketää kenellä ei koskaa ole ollut Xbox game ultimate ostin sen ohjaimen ja mukana tuli yhden kuukauden jakso itsellä tilaus päällä on YV viestiä jos kiinnostaa.