Toivottavasti sallitte pienen offtopicin, mutta suosittelen todella paljon tuota: https://forum.konsolifin.net/threads/insurgency-sandstorm.89459/
Jos siis munaravi jne adhd hippa ei kiinnosta. Tuossa ei todellakaaan kannata juosta pää kolmantena jalkana. :)
Hieno peli, mutta kaipaisi ehkä jo...