Tässä varmaan kävi sillä tavalla hassusti, että lainasin viestiäsi yöllä ennen nukkumaanmenoa, kirjoitin sen aamun kahvitunnilla loppuun ja lähetin, enkä tarkastanut, että olitko viestiä muokannut. No, olitkin muokannut alkuperäistä vähän ennen klo 3 aamuyöllä, joten siitä sekaannus...