Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

007 Quantum of Solace [PS3]

Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Nyt 007-taso pelattu läpi. Aivan hirveää grindaamista, mutta läpi kuitenkin. Jossain luin että pelin pääsee läpi 2h, mutta ei tässä tapauksessa. Muutama puhelin ja erikois-trophy on vielä saamatta, mutta loput onkin verkko-trophyjä mitä metsästän.

Pelaajia löytyy yllättävän hyvin vielä verkosta.

Pelinä keskinkertainen kakku.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Kannattaisko tää ostaa, kaverilta saisin CE:n kympillä? Onko tässä siis Quantum of Solace-leffan tapahtumia? Ja nettipelissäkin on vielä eloa?
Kannattaa ostaa, jos noin halvalla saa. Nettipelissä on porukkaa, mutta on yksinpelissä on aika perseestä kun pitää koko ajan suojasta ampua.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Jossain luin että pelin pääsee läpi 2h, mutta ei tässä tapauksessa.

Ihan höpö höpö -juttuja, niin kuin aika monet näistä "peli kestää vain x-määrä tunteja".

Mun mielestä peli on ihan haastava ja ok perusräiskintä, jos ottaa tuon vaikeimman 007-vaikeusasteen. Silloin pitää hiukan miettiä miten kentät "putsaa" ja osa kentistä toi mieleen Max Payne -pelit ilman mitään slow motion -kikkailua (ainakin kun mennään parkkihalleissa ja muuta).

007 vastaa vaikeustasona varmaan jotain MW2:sen hardia, joten voin vain kuvitella millainen läpijuoksu peli olisi jollain easyllä.

Mainettaan parempi peli mielestäni, ainakin jos ei hae peliltä mitään muuta kuin suoraviivaista räiskintää.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Vihdoinkin on peli koneessa, ja poikkeuksellisesti aloitin moninpelistä. Hyvältä vaikuttaa parin erän perusteella, mitä nyt peliseuraa saa odottaa välillä aika kauan.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Oon nyt 2 vuotta tätä pelannut enkä oo vieläkään kyllästynyt. Löytyiskö moninpeliin peliseuraa? Lisätkää nick: kebardi
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Oon nyt 2 vuotta tätä pelannut enkä oo vieläkään kyllästynyt. Löytyiskö moninpeliin peliseuraa? Lisätkää nick: kebardi

Jaa'a vaikea sanoa löytyykö peliseuraa. Ite ainakin kokeilin nettipeliä pari kertaa silloin ja totesin, että aika CoDimainen, mutta huomattasti huonompi. Joten siihen se jäi.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Jaa'a vaikea sanoa löytyykö peliseuraa. Ite ainakin kokeilin nettipeliä pari kertaa silloin ja totesin, että aika CoDimainen, mutta huomattasti huonompi. Joten siihen se jäi.
Mä oon eri mieltä. Vaikka grafiikat on huonommat jne, niin quantum on mun mielest hauskempi. Kaikki "ooh" "auh" "iventy!" "target down!" huudot yms pistivät aikoinaan virneen huulille.

Dominointi on paljon helpompaa tuon A4 automaatti haulikon johdosta. Saan parhaimmillaan yli 50 tappoa ja kuolen 3 kertaa. (10 minuutin territory controllissa) on se vaan kivaa koukuttaa niitä noobeja tuolla. Välillä järjestän teloituksia, kun tiedän missä vastustajat "syntyvät!". Siinä saa ampua selän takaa 10 pelaajaa, kun tulevat samalle paikalle uudestaan. :D:D

Golden Gun on myös hauskaa. Score limit on 100, jonka saan aina rikki ellei sitten ole parempia pelaajia servussa. En kuitenkaan quantumin paras ole, joku 600 rankingissa ja ratio 1.92.

Että se on vain tottumiskysymys. Quantum on siitä hyvä että voi tappaa 2x enemmän tyyppejä kuin codissa. Itse nautin siitä, ei tarvitse pelätä että kuolee 5 kertaa peräkkäin niin kuin codeissa käy.
 
Vastaus: 007 Quantum of Solace [PS3]

Ostin tän pelin viime viikolla lontoosta ja tänään tuli pelailtua koko ilta multii.
Bond Versusksessa aluks juoksen yhen tyypin ohi defusen yhen pommmin sama tyyppi tappaa mut synnyn toisen pommin viereen ja defusin sen sitten oli mahtava fiilis.
Mahtava peli:D
 
Ylös Bottom