Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koukussa peliin?

DarkShadow

Well-Known Member
Onko jokin peli niin koukuttava, että palaat siihen aina uudestaan ja uudestaan vaikka kuinka kokeilisi uutta niin se ei vaan iske samalla tavalla ja hinku palata siihen tiettyyn ottaa äkkiä ylivallan? Kerro omasi!
Itselläni on muutama esimerkki:

- Project Brutality ( Odin 2 Portal)
Tämä Doom modi on vienyt mennessään jo useamman vuoden ajan. Tämä peli sai mut innostumaan modeista ja modaamisesta. Aivan koukussa!

- Blade & Sorcery ( Quest 3)
Tämä taas sai mut innostumaan vr pelaamisesta enkä tämän jälkeen oikeastaan pelaakaan muita vr pelejä.
Pelin loputon modituki ja brutaali meininki iskee kuin nyrkki naamaan.

- Battlefield 6 (PS5)
Tämä tulokas on ehkä liian tuore tähän listalle, mutta mikäli historia pitää paikkansa niin tämän kanssa tulee viestettyä aikaa ja paljon.

Stalker 2 - En uskalla koskea, koska tiedän että jään zoneen kiinni.

Arma 3 - Tuli poistettua kun asensin win 11. En uskalla asentaa kun tietää että siinä ollaan sitten jumissa useamman viikon.

Arma reforger - Tätä vain vkloppusin ja sekin vie aivan liikaa aikaa.

Farming simulator 25 - Tämä on kyllä yksi saatanan tekosia. Tätä ei voi vain kokeilla saati käydä katsomassa mitä uutta on tullut. Vie taas elämän mennessään. Mutta olen päättänyt että jouluna palaan peltojen ääreen.

My summer car - Yksinkertainen peli joka jostain syystä koukuttaa liian pahasti.

Olen sitä mieltä että jos peliin jää kiinni, niin sehän on onnistunut peli. Itselläni on useampi peli jotka pitäisi aloittaa pelaamaan ja suunnitelma, mutta yhtäkkiä löydän itseni näistä mainitsemista peleistä.

Skyrim: Tää on legendaarinen oikea avoimen maailman fantasiaroolipeli norse-vaikutteilla, niin ei voi olla tästä pitämättä. Vähän väliä tähän palaan ja ihmettelen miten paskoja jotkut avoimen maailman pelit ovat nykyään. Liian koukuttava.

Fallout 4: siis tää on postapocalyptinen scifi-roolipeli, mikä jo itsessään tekee tästä todella mielenkiintoisen. On niin hyvin toteutettu, et Commonwealthiin palaa vähän väliä mielellään.

Subnautica + Below Zero: Aijjai! Nää on niin mulle tehty. Scifiä ja selviytymistä (+ voi kaikkee rakennella). Näit vois aina pelaa. Millään malttais Subnautica 2:sta odottaa. Ei perkele, pitäis varmaan odotellessa näit pelaa.

Nykyaikana ei oikein ehdi olemaan koukussa kun pitää ehtiä pelata uusiakin pelejä. On sitä toki satoja tunteja mennyt varmasti joskus Gears of War 3:n moninpelissä ja luultavasti parissa muussakin mutta en kyllä koe että olisin pelitunneista huolimatta ollut mihinkään peliin koukussa.

Ehkä viime aikojen lempparipelisarja on ollut Kingdom Come ja vaikka sitä pelaisi tosi mieluusti lisää ja lisää niin en kyllä jaksa sitäkään silti uusiksi pelailla. Enemmänkin olen ehkä koukussa pelikokemuksiin, sillä KCD3 lähtisi heti ennakkotilaukseen kun vain olisi mahdollista. Samoin varmasti Witcher 4 tulee olemaan sellainen että menee heti ostoon.

Kyllä Fallout 4 on edelleen go-to jos ei mitään muuta keksi. Nyt on ollut lähiaikoina niin sekopäinen olo ettei tiedä mitä pelaisi. Turhasti kaikkea kivaa. ja turhan vähän aikaa.

Ylös Bottom