Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat Grand thef auto pelit lista

Pelaaja44

Well-Known Member
Uusi osa kun tulossa loppu vuodesta Sarjan hypeä nostatakseen niin ajatelin luoda ketjun mihin voi listata mielestäsi parhaat Grand thef auto pelit itsellä lista seuraavanlainen.

1 vice City
2 GTA 3
3 GTA 4
4 san Andreas
5 GTA 5
6 Liberty City
 
1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina.

2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä.

3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella.

4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki.

5: III. Peli, joka määritti Open World pelit. Pelinä ei kuitenkaan nykyää ole kauhean nautittava.
 
Teknisenä suorituksena GTA V varmaankin se näyttävin ja paras, mutta itselle parhaat ja kultaisimmat muistot ovat jääneet San Andreaksesta, joten laitetaan se ykköseksi Vitosen edelle. Palkintokorokkeen täydentää sitten Nelonen.

PS: Joku mode voisi kyllä muokata tuon ketjun otsikon oikeinkirjoituksen parempaan muotoon.
 
Ylös Bottom