1: IV. Paras ajettavuus koko sarjassa ja hyvä tarina.
2: V. Iso mappi ja monipuolista tekemistä.
3: San Andreas. Sama kuin vitosessa, mutta vanhentuneella ulkoasulla ja pelattavuudella.
4: Vice City. Mahtava tunnelma ja musiikki.
5: III. Peli, joka määritti Open World pelit. Pelinä ei kuitenkaan nykyää ole kauhean nautittava.